شهرخبر

توخل: لوکاکو به پولیسیچ، هاورتز و ورنر کمک می‌کند

توخل: لوکاکو به پولیسیچ، هاورتز و ورنر کمک می‌کند

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که با پیوستن روملو لوکاکو به جمع آبی ها، او می تواند به ستاره های جوان تر آبی های لندن کمک کند.

 آبی ها قرار است روملو لوکاکو که حالا دیگر یک مهاجم اثبات شده است، را به استمفوردبریج برگردانند و ویژگی های او کاملا متناسب با "مشخصات" مورد نظر توماس توخل است.

توخل توضیح داده است که روملو لوکاکو چگونه درست مطابق همان چیزی است که در استمفوردبریج نیاز دارند و چرا ورود قریب الوقوع مهاجم بلژیکی به بیرون کشیدن بهترین عملکرد از کریستین پولیسچ، کای هاورتز و تیمو ورنر، بازیکنان خط حمله آبی ها، کمک خواهد کرد.

 

 

-

چلسی با قراردادی 115 میلیون یورویی موفق به جلب نظر اینتر شده است و به این ترتیب روملو لوکاکو پس از  دو فصل پربار در فوتبال ایتالیا، به لیگ برتر باز می گردد.

ستاره سابق اورتون و منچستریونایتد، که در دوره قبلی خود در غرب لندن بین سالهای 2011 تا 2014 عملکرد ایده آلی نداشت، به عنوان بازیکن شماره 9 در ترکیب چلسی در نظر گرفته شده است تا به خط حمله آبی ها زهر بیشتری بدهد و کمک کند به عنوان یک واحد تهاجمی گل های بیشتری به ثمر برسانند.

 

توخل در گفتگو با اسکای اسپورتس در مورد اینکه چرا لوکاکو را انتخاب کرده و اینکه مهاجم بلژیکی چه کمک هایی می تواند به ستاره های آلمان و آمریکادر چلسی ارائه دهد، گفت: "او از آن دسته شخصیت هایی بود که دوست داشت پشت به دروازه حریف بازی کند و می تواند با نگه داشتن توپ و ایجاد فضا برای کای هاورتز، برای تیمو ورنر و برای کریستین پولیسچ، که عاشق بازی در اطراف او هستند، به ما کمک کند.

این نوعی از مشخصات است که ما در حال حاضر در تیم خود نداریم و به دنبال آن هستیم.

 

اگر امضای قرارداد با او امکان پذیر باشد، ما سعی می کنیم او را جذب کنیم. اگر امکان جذب بازیکن وجود نداشت، راه حل های دیگری پیدا می کنیم.

هنوز زمان آن نرسیده است که در مورد اسامی صحبت کنیم زیرا ما هنوز با کسی قرارداد امضا نکرده ایم و با صحبت نکردن درباره بازیکنان باشگاه های دیگر، احترام خود را به دیگر باشگاه ها نشان می دهیم."

 

این بازیکن 28 ساله در اولین دوره حضور خود در چلسی 15 بازی بدون گل برای آبی ها انجام داد و سپس تصمیم گرفت که برای یافتن زمان بازی منظم و پیشرفت در حرفه اش استمفوردبریج را ترک کند.