شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#رئیس پلیس#تهران بزرگ

دستنبد پلیس بر دستان ۲۳ محکوم فراری


دستنبد پلیس بر دستان 23 محکوم فراری

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت ۲۳ محکوم فراری در مرحله ۴۷ طرح رعد خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه مرحله 47 طرح رعد که با هدف پاکسازی حوزه استحفاظی کلانتری‌ها از مجرمان به اجرا در می‌آید، با اشاره به اجرای 181 حکم قضائی در این طرح، از بازداشت 548 سارق، انهدام 34 باند و کشف 2 هزار و 768 مورد اموال مسروقه خبر داد و اظهار کرد: در طرح مذکور 166 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و به 697 پرونده سرقت رسیدگی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازداشت 23 محکوم فراری در طرح مذکور، گفت: در این مرحله از طرح رعد 168 کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، در چهل و هفتمین مرحله از طرح رعد، 157 خرده‌فروش مواد مخدر بازداشت، چهار قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح شبه جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه در طرح مذکور 80 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شده، بیان کرد: در رابطه با قاچاق کالا نیز، 15 قاچاقچی کالا بازداشت شده و 6 هزار و 264 قلم انواع و اقسام کالای قاچاق از آنها کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در نیروی انتظامی با کوچک ترین تخلف یک نیرو برخورد می‌شود، یادآور شد: اگر یک نیروی پلیس تخلفی انجام دهد، فیلم آن تخلف دائماً در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در پلیس پیشگیری تهران در کمتر از 10 روز، دو نفر از نیروها به فیض شهادت نائل آمدند و خواستاریم که این موارد از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های پلیس نیز به سمع و نظر مردم برسد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأکید بر اینکه برای برقراری امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم، گفت: شهید یاسر طاهری؛ مأمور کلانتری 103 گاندی می‌توانست به راحتی از تعقیب سارقان بگذرد اما این کار را نکرد و تا پای جان ایستاد که به طور غافلگیرانه به شهادت رسید.

انتهای پیام/