شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#طالبان#پوشش

جمهوری اسلامی: تکفیری ها برای گرفتن انتقام به ما نزدیک شدند/ احتمالا عناصر طالبان در پوشش پناهجویان وارد ایران شوند

کدخبر: 432350
اقتصاد نیوز : روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این احتمال وجود دارد که عناصر طالبان در پوشش پناهجویان وارد اردوگاه‌های داخل ایران شوند و با استفاده از فرصتی که به دست می‌آورند به شهرها و مناطق مختلف نفوذ کنند و مقدمات اجرای توطئه‌های خود علیه کشورمان را فراهم سازند.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، این روزنامه در سرمقاله‌اش نوشت: عناصر طالبان، صد بار هم اگر توسط بعضی عناصر داخلی تطهیر شوند، همچنان تروریست هستند.

آنها عناصر خشک‌مغز و متحجری هستند که از تعالیم اسلام بویی نبرده‌اند ولی خود را مجریان احکام اسلام معرفی می‌کنند.  

این احتمال وجود دارد که عناصر طالبان در پوشش پناهجویان وارد اردوگاه‌های داخل ایران شوند و با استفاده از فرصتی که به دست می‌آورند به شهرها و مناطق مختلف نفوذ کنند و مقدمات اجرای توطئه‌های خود علیه کشورمان را فراهم سازند. 

این واقعیت‌ها هشدارهای مهمی هستند که مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید آنها را جدی تلقی کنند و برای مقابله با خطری که در کمین است چاره‌اندیشی نمایند. 

مدافعان حرم و شهید سردار قاسم سلیمانی با تلاش‌های مجاهدانه خود، داعش و سایر تروریست‌های تکفیری را در سوریه و عراق شکست دادند ولی اکنون داعش و سایر تروریست‌های تکفیری زیر چتر طالبان برای انتقام گرفتن به ما نزدیک‌تر شده‌اند و در مرزهای شرقی کشورمان، ما را تهدید می‌کنند. 

این تهدید را اگر امروز جدی نگیرید، فردا دیر است.