شهر خبر

وضعیت درصد جانبازی مدافعان حرم مشخص می‌شود


وضعیت درصد جانبازی مدافعان حرم مشخص می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای جانبازان مدافع حرمی که الان در سوریه هستند، برای نخستین بار در تاریخ به بنیاد شهید کمیسیون پزشکی را به سوریه اعزام کردیم.

سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در رابطه با وضعیت درصد جانبازی مدافعان حرم گفت: بحث تعیین درصد جانبازی در کمیسیون پزشکی انجام می‌شود و این کار یک فرآیندی دارد که باید یگان اعزام کننده فرم لازم را پر کند و به همراه صورت سانحه به بنیاد تحویل بدهد. بعد کمیسیون مشترک بنیاد شهید در مورد وضعیت درصد جانبازی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برای جانبازان مدافع حرمی که الان در سوریه هستند، برای نخستین بار در تاریخ به بنیاد شهید کمیسیون پزشکی را به سوریه اعزام کردیم و آنجا کمیسیون پزشکی تشکیل شده و پرونده ‌ها قطعی شد.

اوحدی در ادامه تصریح کرد: عزیزانی که پرونده‌شان تکمیل نشده حتماً در اسرع وقت به بنیاد شهید منطقه خود مراجعه کنند. فرم‌های لازم و قانونی را دریافت کرده و پر کنند. کمیسیون پزشکی ما علیرغم شرایط کرونا ما به صورت فعال هم در تهران و هم در شهرستان ها تشکیل میشود تا بتوانیم در خدمت عزیزان باشیم و در این میان حقی تضییع شود.

وی گفت: تا وقتی پرونده پزشکی این عزیزان تکمیل و در کمیسیون پزشکی بررسی نشده است نمیتوان آماری از آنان یا شدت وضعیتشان اعلام کرد.

انتهای پیام/