شهر خبر

اهدای کتاب "تغییر سنت در قرآن" به اعضای شورای شهر تهران


اهدای کتاب "تغییر سنت در قرآن" به اعضای شورای شهر تهران

عضو شورای شهر تهران در حاشیه مراسم تودیع پیروز حناچی، کتابی را با عنوان بررسی سرنوشت انسان‌ها و جوامع بر اساس تغییر "سنت در قرآن" نوشته دکتر مهدی گرجی به اعضای شورا، شهردار منتخب، سرپرست شهرداری و حناچی اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران و پس از مراسم تودیع پیروز حناچی شهردار سابق تهران، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران کتابی را با عنوان (بررسی سرنوشت انسان‌ها و جوامع) بر اساس "تغییر سنت در قرآن" به قلم دکتر مهدی گرجی به اعضای شورای شهر تهران پیروز حنانچی شهردار سابق تهران، علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران و علیرضا زاکانی منتخب شهردار تهران اهداء کرد.

وی در این باره گفت: آغاز ششمین دوره فعالیت شورای شهر تهران با مناسبت‌های بسیار خوبی از جمله عید غدیر و همچنین فرا رسیدن عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) همراه بوده است.

عضو شورای شهر تهران  تصریح کرد: یکی از نکاتی که اعضای شورای شهر تهران باید به آن توجه کنند حرکت به سوی شهر اسلامی است و شهر اسلامی در پرتو نگاه به اهل‌بیت و کتاب خدا و سنت نبی اکرم(ص) محقق خواهد شد.

وی گفت: به همین مناسبت و فرا رسیدن دهه اول محرم این کتاب در اختیار افرادی که اشاره شده قرار داده شد و امیدوارم همه ما در زندگی کتاب‌الله و عترتی که دو یادگار رسول الله(ص) در میان ما است مورد توجه و سرلوحه زندگی خود قرار بدهیم و در طول این 4 سال خدمت بی‌منت به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/