شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق

شیخ قیس الخزعلی:

دشمنی صهیونیست‌ها با عراق ادامه دارد/ مقاومت پاسخ می دهد

دشمنی صهیونیست‌ها با عراق ادامه دارد/ مقاومت پاسخ می دهد

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق با بیان اینکه دشمنی صهیونیستها با این کشور همچنان ادامه دارد، گفت: قطعا اقدامات خصمانه تل آویو را پاسخ می دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه بغداد و گروه های مقاومت در عراق به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: رژیم صهیونیستی اقدامات خصمانه ای را علیه بغداد انجام داده است و حملات آن به شهادت شماری از جوانان مقاومت عراق منجر شده است. طبیعتاً ما برای خود حق پاسخگویی قائل هستیم.

این شخصیت عراقی با بیان اینکه گروههای مقاومت عراق، بخشی از معادله بازدارندگی هستند که سید حسن نصرالله آن را مطرح کرد، گفت: اسرائیل راکتورهای هسته‌ای عراق را بمباران کرد و مسئول تمام اتفاقات بد در این کشور است.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به خاطر عوامل مذهبی و عقیدتی دست از هدف قرار دادن عراق، برنخواهد داشت، خاطرنشان کرد: جنبش عصائب اهل الحق در برابر رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد و با آن مقابله خواهد کرد.

الخزعلی در ادامه به حمایتهای تهران از عراق پرداخت و گفت: ایران در زمانی که همه کشورها در پی توطئه بودند، نخستین کشوری بود که فرآیند سیاسی در عراق را به رسمیت شناخت. ایران در بین کشورهای همسایه، تنها کشوری بود که در جریان حمله داعش، از عراق حمایت کرد.