شهر خبر

رئیس دادگاه فلاورجان:

حکم متهمان پرتاب کننده ترقه به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان صادر شد

حکم متهمان پرتاب کننده ترقه به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان صادر شد

اصفهان - رئیس دادگاه فلاورجان گفت: ۴.۵ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق در حکم بدوی صادر شده برای دو متهم پرتاب کننده ترقه به اتوبوس بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس صادر شد.

حمیدرضا ناظمی هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پرتاب ترقه به اتوبوس بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در حوزه قضائی فلاورجان اظهار داشت: این حادثه در سوم خرداد سال جاری اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

وی با بیان اینکه در کمتر از چند ساعت دو عامل انجام این تخلف شناسایی و به صورت ویژه و خارج از نوبت در شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ پرونده تشکیل و جلسه رسیدگی آغاز شد، ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع، آزار زیان بار این رفتار و همچنین اجرای قانون برای بازدارندگی، بابت بزه تخریب محکوم به سه سال حبس شدند.

ادامه تحصیل و ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌ها به مدت ۲ سال

رئیس دادگاه فلاورجان اضافه کرد: این دو متهم بابت نگهداری مواد محترقه محکوم به ۶ ماه حبس و بابت بزه اخلال در نظم عمومی محکوم به یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق شدند و برای مجازات تکمیلی نیز این دو شخص مکلف شدند تحصیلات خود را حداقل تا دریافت مدرک دیپلم ادامه دهند.

وی افزود: همچنین این دو متهم به مدت دو سال از حضور در همه ورزشگاه‌های کشور محکوم شدند و تا اطلاع ثانوی امکان استفاده از موتورسیکلت را ندارند.

ناظمی هرندی ادامه داد: این حکم بدوی است و چنانچه قطعیت پیدا کند بازدارندگی خوبی را خواهد داشت.