بازداشت جراح زیبایی سرشناس / با پول شیرازی ها میلیاردر شد

جراح زیبایی در شیراز به دام قانون گرفتار شد. این جراح زیبایی که در شیراز معروف بود عاقبت جراح زیبایی قلابی از آب درآمد. این مرد پلید و همدستانش خود را جراح زیبایی معرفی می کردند در حالیکه مدرک شان جعلی بود. جراح زیبایی قلابی با پول مردم شیراز ثروتمند شده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ “کاووس حبیبی” ، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با هویت و مدارک جعلی در امورات تخصصی پزشکی ( جراحی پلاستیک ) پس از جلب اعتماد مراجعین خود ، اقدام به جراحی باز در اماکن زیر زمینی ( غیر مجاز و غیر استاندارد با خطرآفرینی بالا ) برای افراد می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت . 

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این متهم در چند استان دیگر از جمله تهران ، یزد و یاسوج نیز با همین ترفند اقدام به اغفال و کلاهبرداری از مردم کرده است، افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: متهم در بازجویی های تخصصی به جرم ارتکابی اعتراف و اعلام کرد فاقد هرگونه مجوز و پروانه در امور پزشکی بوده و فقط مدتی به عنوان دستیار پزشک جراح زیبایی فعالیت داشته و به صورت تجربی اقدام به عمل افراد می کرده است.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ همدست متهم دستگیر و تعدادی از شاکیان نیز شناسایی شدند، افزود: این افراد با این روش مبلغ ۶ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند.

وی به شهروندان هشدار داد : کلاهبرداران افرادی سود جو هستند که از سادگی مردم سوء استفاده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کنند، بنابراین در برخورد با این افراد هوشمندانه رفتار و قبل از هر اقدامی تحقیقات لازم از مراجع مربوطه را به عمل آورند.