هدیه ویژه پرسپولیسی‌ها به فردوسی‌پور+ عکس

جام حافظان سلامت که با شعار حافظان سلامت، قهرمانان وطن توسط گروه وطن زرین برگزار می‌شود چهارمین روز خود را پشت سرگذاشت تا تعیین قهرمان اخرین روز مسابقات موکول شود.

در اولین مسابقه چهارمین روز از جام حافظان سلامت دو تیم وطن زرین و مدیران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه تیم وطن زرین توانست با نتیجه پرگل ۶ بر صفر حریف خود را شکست دهد و با ۹ امتیاز و با تفاضل گل مثبت ۷ بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار گیرد. تیم مدیران نیز با کسب یک امتیاز و تفاضل گل منفی ۱۰ در قعر جدول قرار دارد.

دومین مسابقه به دیدار تیم های استقلال و ستارگان هنر اختصاص داشت که در نهایت با برتری ۳ بر یک به سود آبی پوشان به پایان برسد.

استقلالی ها با کسب این پیروزی ٩ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم وطن زرین در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و برای کسب قهرمانی امیدوار به لغزش تیم وطن امروز در دیدار مقابل ستارگان هنر در روز پایانی مسابقات خواهند بود.

اخرین دیدار سومین روز مسابقات حافظان سلامت نیز بین دو تیم رسانه ورزش و پرسپولیس برگزار شد که در پایان سرخپوشان توانستند با کسب نتیجه ٢ بر یک یاران عادل فردوسی پور را شکست دهند و اولین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کنند.

از جمله حواشی این مسابقه تقدیر وطن دوست، از از تیم رسانه ورزش به مناسب روز خبرنگار و به ویژه عادل فردوسی پور بود. همچنین پرسپولیسی ها ٢ پیراهن به رنگ قرمز را که روی یکی از آن ها عبارت رسانه بازوی ورزش و روی دیگری نام عادل فردوسی پور حک شده بود به تیم فوتبال رسانه ورزش هدیه کردند.

فردوسی پور

فردوسی پور