شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کنکور#مجلس#آزمون#مجلس شورای اسلامی
گفت‌و‌گو|

عضو کمیسیون آموزش مجلس: باید با مافیای کنکور برخورد کرد

عضو کمیسیون «آموزش و تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی گفت: مافیای کنکور در پشت صحنه هستند و باید با آنان برخورد کرد. البته تاکنون تمام هم و غم سازمان سنجش این بوده است که دست مافیای کنکور را از طراحی سوالات کنکور و تأثیرگذاری در این آزمون کوتاه کند.
محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با میزان، درباره مسئله حذف کنکور، اظهار داشت: کنکور به نظر بنده مشکل جدی ندارد و فرایند آن بسیار خوب است و یکی از سالم‌ترین آزمون‌های علمی است که در کشورمان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: ممکن است در بحث سؤالات کنکور حرف و حدیث‌هایی وجود داشته باشد، اما نظام کنکور به خوبی تدوین شده است و نباید سلامت کنکور را زیر سوال ببریم.

عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته بنده مخالف برگزاری کنکور هستم و معتقدم که کنکور باید حذف شود.

زاهدی ادامه داد: مافیای کنکور در پشت صحنه هستند و باید با آنان برخورد کرد. البته تاکنون تمام هم و غم سازمان سنجش این بوده است که دست مافیای کنکور را از طراحی سوالات کنکور و تأثیرگذاری در این آزمون کوتاه کند.

وی تاکید کرد: ما مصر هستیم که کنکور حذف شود و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در این باره تصمیماتی اتخاذ و مصوباتی داشته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاهمی بین مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است برقرار شود تا نحوه حذف کنکور مورد ارزیابی قرار گیرد و در این باره به نتیجه برسیم.
 

انتهای پیام/