شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#عراق#وزارت#وزارت دفاع

وزارت دفاع ترکیه خبر داد؛

کشته شدن ۱۳ عضو گروه «پ.ک.ک» در جریان عملیات نظامی در شمال عراق

کشته شدن ۱۳ عضو گروه «پ.ک.ک» در جریان عملیات نظامی در شمال عراق

وزارت دفاع ملی ترکیه با صدور بیانیه ای، از کشته شدن دستکم ۱۳ عضو گروه جدایی طلب «پ. ک. ک» در جریان حمله جنگنده های این کشور به مواضع تروریست ها در شمال عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه با صدور بیانیه ای، از کشته شدن دستکم ۱۳ عضو گروه جدایی طلب «پ. ک. ک» در جریان حمله جنگنده های این کشور به مواضع تروریست ها در شمال عراق خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه عملیات نیروهای مسلح کشور در شمال عراق ۱۳ تروریست پ.ک.ک از پای درآمدند.

وزارت دفاع ملی ترکیه در ادامه این بیانیه تاکید کرد: سربازان غیور ترکیه به مبارزه قاطعانه و بی‌وقفه با گروه تروریستی پ.ک.ک ادامه داده و ضربه سنگینی به آنها وارد کرده‌اند.

این در حالی است که ترکیه طی ماه های گذشته، بارها به بهانه مبارزه با عناصر پ. ک. ک، حاکمیت ملی عراق را نقض کرده و دست به انجام عملیات نظامی مختلف هوایی و زمینی در مناطق شمالی عراق زده است.

گفتنی است، وزارت دفاع ترکیه روز شنبه هفته جاری نیز از کشته شدن دستکم ۶ عضو پ. ک. ک در جریان حمله نیروهای نظامی این کشور به منطقه تل رفعت واقع در خاک سوریه خبر داده بود.