شهر خبر

بیژن: قانون فدارسیون و سازمان لیگ یک توفیق اجباری برای نساجی است/ هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ام


بیژن: قانون فدارسیون و سازمان لیگ یک توفیق اجباری برای نساجی است/ هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته‌ام

مدافع تیم فوتبال نساجی، قانون فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای انجام نشدن مسابقات لیگ برتر روی چمن مصنوعی را یک توفیق اجباری برای این باشگاه دانست.

مجتبی بیژن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ تأکید کرده است که بازی‌های فصل آینده نباید روی چمن مصنوعی برگزار شوند، گفت: در دو فصل اخیر هم این موضوع چند بار مطرح شد، ولی در نهایت به جایی نرسید. امیدوارم این بار عزم فدراسیون و سازمان لیگ جدی باشد تا دیگر مسابقات فوتبال در ایران روی چمن مصنوعی برگزار نشوند.

وی افزود: در واقع این یک توفیق اجباری برای نساجی است تا مسئولان به فکر باشند که بازی‌های این تیم در ورزشگاهی برگزار شود که چمن طبیعی داشته باشد. نساجی بیشتر از همه تیم‌ها از بازی روی چمن مصنوعی ضرر می‌کند و امیدوارم که این شرایط برای فصل بعد تغییر کند.

 

بیژن که یک مصدومیت سخت را در اواخر لیگ سال گذشته به پایان رساند در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: خدا را شکر که در حال حاضر مشکلی ندارم و می‌خواهم در بهترین شرایط ممکن وارد لیگ فصل بعد شوم. قرارداد من با نساجی به پایان رسیده است، ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. به هر حال نساجی اولویت من خواهد بود و امیدوارم تصمیمی بگیرم که از لحاظ فوتبالی به سودم باشد.

مدافع تیم فوتبال نساجی در پایان تصریح کرد: ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی خدا را شکر می کنم که پایان خوشی برای نساجی رقم خورد تا هواداران هم خوشحال شوند. امیدوارم بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه‌کن شود تا هواداران فصل آینده به ورزشگاه بیایند و نساجی هم از حمایت هوادارانش بهره ببرد.

انتهای پیام/