شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#فولاد#مجموعه#خوزستان

باقری‌نیا: امیدوارم مجموعه فولاد دست نخورده باقی بماند/ آذری و نکونام به تمام مسائل اشراف دارند


باقری‌نیا: امیدوارم مجموعه فولاد دست نخورده باقی بماند/ آذری و نکونام به تمام مسائل اشراف دارند

پیشکسوت فوتبال خوزستان معتقد است برای تداوم پیشرفت فولاد، مهمترین مسئله حفظ ثبات تیم است.

مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در جام حذفی با شکست استقلال، اظهار داشت: خدا را شکر فولاد قهرمان شد، اما مطابق با انتظاری که وجود داشت، بازی باکیفیت و چندان خوبی را شاهد نبودیم. جرأت و جسارتی که تیم‌ها باید داشته باشند و برای پیروز شدن تلاش کنند در دو تیم دیده نشد، آنهم در حالی که هر دو تیم مطرح و مدعی هستند.

وی اشاره کرد: شاید یکی دو موقعیت در نیمه اول برای استقلال و از دقیقه 80 تا 90 بازی برای فولاد به وجود آمد. در اواخر مسابقه کلاً روند بازی عوض شد و فولاد حتی می‌توانست کار را در 90 دقیقه تمام کند. 

پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: به طور کل افرادی که به دور از احساسات هواداری این فوتبال را نگاه کردند، از بازی لذت نبردند. در نهایت هم کار به ضربات پنالتی کشید که در پنالتی هم چیزی قابل پیش‌بینی نبود. دو تیم در کار دفاعی خوب بودند، ولی در حمله برنامه‌ای که آنها را به گل برساند، نداشتند، آنهم درحالی که هر دو تیم نیروهای شاخصی در خط حمله داشتند. 

وی درباره عملکرد فولاد در این فصل تصریح کرد: عملکرد این تیم قطعاً راضی‌کننده است و باید همین جا به مردم خوزستان و هواداران تبریک بگوییم. ‌ابتدا همه ناراحت شدیم که تیم در لیگ سهمیه نگرفت، ولی در جام حذفی تیم قهرمان شد و مستقیماً به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رسید. 

 

باقری‌نیا اضافه کرد: البته مشکل فولاد، بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات است. مورد بعدی، بحث تمدید قراردادهاست که باید زودتر انجام شود تا فولاد با اقتدار بیشتری برای فصل بعد در آسیا حاضر شود. سال پیش هم تیم در چهار بازی ابتدایی خیلی خوب بود، ولی در سه بازی آخر اُفت کرد و از گروهش صعود نکرد.

مربی پیشین فولاد و استقلال خوزستان در ادامه به نقش مهم ثبات در باشگاه فولاد اشاره کرد و گفت: امیدوارم مجموعه فولاد دست نخورده باقی بماند، کادر فنی و بازیکنان باید حفظ شوند و در کنار آن تیم را تقویت کنند. بدون ثبات مهمترین مسئله است. آقای آذری مدیری باتجربه و موفق است و قطعاً فولاد را خوب مدیریت کرده که الان این جایگاه را به دست آورده است. اگر نقطه ضعفی در مجموعه وجود دارد اولین نفر آقای آذری و همکارانش آن را متوجه می‌شوند و برطرف می‌کنند. در تیم نیز آقای نکونام و همکارانش به همه چیز مسائل مسلط هستند و مشکلی وجود ندارد. 

وی در خاتمه یادآور شد: زمان زیادی برای فصل بعد نمانده است و حدوداً 45 روز یا شاید هم کمتر وقت وجود داشته باشد. همانطور که گفتم مهمترین مسئله باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی است و امیدوارم با اقداماتی که صورت گرفته است، این امکان رخ دهد. در این حالت می‌توان تیم خوبی را برای فصل بعد که هم در لیگ مدعی قهرمانی باشد و هم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد، بست. 

انتهای پیام/