شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منطقه‌ای
گفت‌وگو|

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا: امنیت کامل در نوار مرزی شمال شرق حاکم است/ استقرار تیپ‌های متحرک هجومی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق با تأکید بر اینکه مرز‌های شرق و شمال شرق کشور در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارد و امنیت پایدار در مرز‌های کشور حاکم است، از رصد تحرکات دشمن در دورترین نقطه نسبت به مرز‌های شمال و شمال شرق کشور با سامانه‌های هوشمند الکترونیکی، اُپتیکی و پهپادی بومی خبر داد.
امیر سرتیپ در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به امنیت پایدار حاکم بر مرز‌های کشور، گفت: تقویت امنیت از حدود سه سال قبل با تدابیر به و یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا واگذار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امنیت کامل در نوار مرزی شمال شرق کشور، با استقرار تیپ‌های متحرک هجومی در نوار مرزی کنار مرزبانان عزیز حاکم است.


آذریان با اشاره به اینکه هبچ قدرت و کشوری، اجازه و جرئت تعرض به حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تصریح کرد: این امر نشان دهنده قدرت بالای بازدارندگی است که نیرو‌های مسلح برای کشور ایجاد کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: وضعیت آمادگی و تجهیزاتی نیرو‌های مسلح ایران، از نظر قدرت دفاعی اسلامی ت بسیار خوب و مطلوب است.

آذریان با تأکید بر رصد تحرکات دشمن در مرز‌های شرقی کشور با سامانه‌های هوشمند الکترونیکی و اُپتیکی و پهپادی مُدرن و بومی، اضافه کرد: استقرار نیرو‌های تأمینی و امنیتی، بخش دیگر ترسیم کننده این امنیت کامل در مرز‌های شرقی کشور است و دورتر از مرزها، تحرکات و اقدامات دشمن را تحت کنترل و نظارت داریم.
 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با قدردانی از کارکنان پایور و وظیفه یگان‌های مرزی، در راستای عملی کردن شعار نیروی زمینی ارتش مبنی بر «عاشقان ولایت، فدائیان ملت»، حضور ارتشیان عزیز را باعث دلگرمی مردم منطقه دانست و تصریح کرد: این شعار باعث افتخار ارتش است.


آذریان بر حضور ارتش به ویژه نیروی زمینی در بحث کمک رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه و بحران‌های کشور مانند آبرسانی، مبارزه با ویروس کرونا، مرمت جاده‌های روستایی در کنار تأمین امنیت پایدار کشور تأکید و اظهار داشت: یگان‌های ما کنار مردم و امدادگر مرزنشینان خدمات رسامی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: دعای خیر مردم عزیز کشورمان یکی از عوامل مهم موفقیت فرزندانشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

انتهای پیام/