شهر خبر

عکس مریم معصومی در باشگاه بدنسازی

کدخبر: 432052
اقتصادنیوز : مریم معصومی عکسی از خوددر فضای مجازی منتشر کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا ،مریم معصومی یک چهره شناخته شده در سینما و تلویزیون است. مریم معصومی 35 سال سن دارد. مریم معصومی اهل اصفهان است. مریم معصومی دو خواهر و دو برادر دارد. پدر  مریم معصومی  بازنشسته است.

مریم معصومی به انتشار عکسی از خود  در پست اینستاگرامی اش تبلیغ آرایش خود را می کند. مریم معصومی با انتشار این عکس نوشت: "این عکس که میبینید از یه میکاپ یهویی در یه روز یهویی ست توسط فرناز عزیزم "

مریم معصومی

  مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد.

مریم معصومی

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

مریم معصومی

 او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

مریم معصومی

 

مریم معصومی