به گزارش برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی مامورین پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام یک سری اقدامات وسیع پلیسی و تحقیقات میدانی دریافتند یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در محدوده جنوب تهران اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر می کند.

سرهنگ حسنوند  افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد، متهمان به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز های شرقی وارد ایران کرده و ضمن انتقال آن به خانه ای در جنوب تهران قصد توزیع آن را دارند.

او ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان در مرحله اول مخفیگاه و محل اصلی فعالیت و دپوی مواد مخدر در یکی از محلات جنوب پایتخت مشخص شد و اقدامات قانونی جهت ورود به این لانه فساد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با اشاره به اینکه در ادامه پس از اخذ مجوز قانونی مامورین با رعایت موازین شرعی و قانونی در یک عملیات منسجم و هماهنگ به محل ورود کردند، گفت: در اقدامی غافلگیرانه هر چهار متهم را دستگیر شدند.

سرهنگ حسنوند بیان کرد: پس از دستگیری متهمان، نسبت به بازرسی محل اقدام شد و در این میان ماموران موفق به کشف 21 کیلو تریاک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان تأکید کرد: متهمان پس از دستگیری ضمن قبول مسئولیت جرم خود به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

انتهای پیام/3