شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

استقلال را دوست دارم؛ چند پیشنهاد دارم/ نمی‌دانم در عشق بردم یا در تعصب

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد گفت: بازی با استقلال برای من نبرد تعصب و عشق بود.

استقلال را دوست دارم؛ چند پیشنهاد دارم/ نمی‌دانم در عشق بردم یا در تعصب
خبرورزشی -

محسن فروزان پس از قهرمانی فولاد در جام حذفی اظهار داشت: امروز بازی بسیار سختی برای من بود؛ از طرفی تعصب بود و از طرفی عشق. از طرفی تعصبم را به لباس و باشگاهم نشان دادم. خیلی‌ها برای من حاشیه‌سازی کردند که چون من ممکن است در این مسابقه به حریف راه بدهم، اما اینگونه نبود و در تعصب برنده شدم. 

وی ادامه داد: در طرف دیگر عشق بود. باشگاه استقلال، جایی که خیلی دوستش داشتم و دارم. نمی دانم در عشق برنده شدم یا نه، اما در تعصب برنده بودم. قهرمانی خیلی چسبید. من روزهای خیلی سختی را گذراندم. فکر نمی‌کنم در ۱۰۰ سال گذشته فوتبالیستی داشته باشیم که به اندازه من سختی کشیده باشد. روزها بود که برای من حاشیه و پرونده درست کردند. امسال خیلی زحمت کشیدم و بدون حاشیه کار کردم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد گفت: این اولین مصاحبه من در رقابت‌های امسال است که آن هم فقط بخاطر قهرمانی است. به همه مردم خوزستان تبریک می‌گویم که روزهای خیلی سختی را گذراندند. چندین سال آنها در سختی بودند و خوشحالم که با این قهرمانی توانستیم برای لحظاتی آنها را خوشحال کنیم. 

فروزان درمورد ماندن یا رفتنش از فولاد، تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست. من امسال از جان و دل برای فولاد بازی کردم. اول فصل به نکونام قول دادم که رو سفیدش کنم و خدا را شکر توانستم به قولم عمل کنم. قول داده بودم سال بی‌حاشیه ای داشته باشم که همینگونه هم شد. برای فصل آینده چیزی مشخص نیست. چند پیشنهاد دارم، اما آنها را مطرح نمی‌کنم، چون ممکن است آنها را خراب کنند. گزینه اول من فولاد است.

وی با بیان اینکه این باشگاه و بازیکنان و مردمش را خیلی دوست دارم، خاطرنشان کرد: امسال یک حسرت بزرگ داشتم  و آن هم غیبت تماشاگران بود. من عاشق مردم خوزستان هستم و با هر تیمی که به این شهر می‌رفتم لذت می‌بردم، اما امسال این حسرت به دلم ماند که نتوانستم مقابل آنها بازی کنم.