شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خبرنگار#روز خبرنگار

پیام تبریک دبیرکل جبهه پایداری به مناسبت روز خبرنگار


پیام تبریک دبیرکل جبهه پایداری به مناسبت روز خبرنگار

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خبرنگاران، طلایه‌داران آگاهی و تنویر افکار عمومی، مروجان ایمان، صداقت و امید و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در همه عرصه‌های حساس دوران انقلاب اسلامی بویژه در شرایط کنونی و اوضاع سخت همه‌گیری بیماری کرونا، آگاهی‌بخش، امیددهنده و نشاط‌آفرین بوده و فعالیت آنها مایه مسرت و مباهات همگان است.

نقش رسانه‌ها در تعالی‌بخشی به جوامع بشری بی‌همتا بوده و تضمین‌ کننده حرکت حکومت‌ها در مسیر صلاح و راستی است. کشف حقیقت، بازنمایی واقعیت و بسط اندیشه و عدالت از رسالت‌های همیشگی اصحاب رسانه است که به دفع مفاسد، تبعیض‌ها، کج‌اندیشی‌ها و ناراستی‌های رفتاری منجر خواهد شد. از این روست که رسانه‌ها بعنوان یک ابزار قدرت می‌توانند به تاثیرگذاری بر سیاست‌ها و روش‌ها پرداخته و با هر ضدفرهنگ و ضدآرمانی مبارزه و مقابله کنند.

امید است که در مقطع جدید از دوران حیات انقلاب اسلامی، دولت جدید که با شعار مردم‌گرایی به روی کار آمده، ضمن توجه ویژه به ارزش و جایگاه رسانه، از این ابزار قدرتمند برای نقد خود و شنیدن دغدغه‌های واقعی مردم و همچنین معرفی خدمات دولت و نظام به مردم استفاده نموده و رسانه‌ها را برای کمک گرفتن از مردم و نخبگان به خدمت بگیرد. زیرا بدون کمک رسانه‌ها، مردم و نخبگان موفقیت دور از دسترس خواهد بود.

در پایان تاکید می‌کنم که رفع مشکلات و توجه به دغدغه‌های شغلی، استخدامی، بیمه‌ای و درمانی و حمایت‌های صنفی، حرفه‌ای و قضایی از  اصحاب‌ قلم و اندیشه و خبرنگاران عزیز، مسئولیتی بر دوش همه قوای کشور به خصوص دولت و مجلس است.

این روز خجسته را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه تبریک عرض نموده و برای همه درگذشتگان و شهدای عرصه خبر طلب مغفرت الهی و علو درجات می‌نمایم.

انتهای پیام/