حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اظهار داشت: اول از همه باید این موفقیت را به کادر فنی، مدیران، بازیکنان و در یک کلام خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم. این موفقیت پرسپولیس در سایه انسجام و همکاری خانواده بزرگ پرسپولیس رقم خورد و همه آنها از مدیریت گرفته تا اعضای تیم و پیشکسوتان و هواداران در آن نقش بسزایی داشتند. 

او افزود: همبستگی مجموعه پرسپولیس در کنار توان فنی و فوتبالی تیم در این فصل باعث شد با وجود مشکلات و دردسرها در طول فصل با کمترین نوسان ممکن به کار خود ادامه دهد و موفقیت بزرگی مثل گلات قهرمانی را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزند. در این فصل پرسپولیس مثل خیلی از تیم های لیگ برتر مشکلات زیادی داشت اما این مشکلات همه خارج از زمین بود و هیچ وقت به مستطیل سبز کشیده نشد. 

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص آینده این تیم به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من کار پرسپولیس در فصل آینده به مراتب سخت تر از فصول قبل است. بدون شک حریفان و رقبا در فصل های آینده بیشتر روی پرسپولیس زوم می کنند و این می تواند کار این تیم را سخت می کند. به همین دلیل پرسپولیسی ها باید تلاش بیشتری داشته باشند و ضمن تقویت در تیم با ادامه وفاق و همدلی شرایط را به گونه ای رقم بزنند که در فصل بعد هم بتوانند با اقتدار چند فصل گذشته تعداد قهرمانی های متوالی شان را بالا برده و از این عنوان ارزشمند تا سال های سال دفاع کنند.

درخشان در ادامه در مورد جدایی محمدحسین کنعانی زادگان و تاثیر این اتفاق روی ساختار دفاعی تیم در آینده خاطرنشان کرد: در این که بازیکنی مثل کنعانی مهره خوب و موثری برای پرسپولیس محسوب می شد، هیچ شکی وجود ندارد اما این اتفاق نمی تواند رویه و ساختار پرسپولیس را با چالش و مشکل روبرو کند بدون شک کادرفنی و مدیران باشگاه به خوبی به این امر واقف هستند که تیم نیازمند تقویت است. همان طور که با جدایی شجاع در فصل قبل نیروهای خوب و کارآمدی برای کمک به خط دفاع جذب شد، برای جایگزینی حسین کنعانی زادگان هم تدابیری اندیشیده می شود تا تیم از این لحاظ و با جدایی یک یا چند بازیکن دچار مشکل نشود. 

درخشان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: حریفان آسیایی به لحاظ امکانات از شرایطی به مراتب بهتر از تیم های ما بهره می برند و سرمایه گذاری های عجیب و غریبی را در این بازی ها دارند اما از نظر فوتبالی پرسپولیس یک سر و گردن از حریفانش در آسیا بالاتر است و تقویت این تیم در ادامه بازی ها می تواند خیال مان را بابت موفقیت تیم گل محمدی در آسیا راحت کند. اگر این تفکر برای باشگاه و تیم پرسپولیس اجرایی شود به اعتقاد من این تیم برای کسب جام ارزشمند قهرمانی در آسیا از شانس بسیار زیادی برخوردار است و می تواند پس از حضور موفق در لیگ و درخشش در فصول قبل آسیا، این بار با قهرمانی کلکسیون موفقیت های خود را کامل تر از قبل کند. 4