شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#مخالفت#المپیک

ماجدی: بعید می دانم هامبورگ با حضور مهدوی‌کیا در تیم المپیک مخالفت کند/ از ابتدا هم قرار نبود برادرم سرمربی تیم جوانان شود


ماجدی: بعید می دانم هامبورگ با حضور مهدوی‌کیا در تیم المپیک مخالفت کند/ از ابتدا هم قرار نبود برادرم سرمربی تیم جوانان شود

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: مهدی مهدوی‌کیا با باشگاه هامبورگ قرارداد دارد و زمان می‌برد تا بتواند موافقت این باشگاه را برای حضور در تیم المپیک بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال درباره حضور مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی تیم المپیک اظهار داشت: مهدوی‌کیا از لحاظ فنی و از نظر فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرمربی تیم المپیک ما انتخاب شده است و منتظریم تا مجوز حضورش در تیم المپیک را از باشگاه هامبورگ بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که امکان مخالفت هامبورگ با حضور مهدوی‌کیا در تیم المپیک وجود دارد، گفت: بعید می‌دانم. به هر حال سرمربیگری تیم ملی هست و با صحبت‌هایی که مهدوی‌کیا انجام می‌دهد حتماً قبول خواهند کرد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «دستیاران مهدوی‌کیا مشخص شده‌اند؟»، خاطرنشان کرد: مهدوی‌کیا هنوز در این زمینه چیزی به ما اعلام نکرده است.

ماجدی درباره زمان اعلام موافقت باشگاه هامبورگ برای حضور مهدوی‌کیا در تیم المپیک‏، تصریح کرد: به هر حال باید منتظر باشیم. مهدوی‌کیا باید با باشگاه هامبورگ صحبت‌هایی را انجام دهد. مهدوی‌کیا با هامبورگ قرارداد دارد و زمان می‌برد که آنها را برای حضور در ایران متقاعد کند.

وی در مورد برنامه‌های تیم المپیک خاطر نشان کرد: حضور سرمربی تیم المپیک نخستین موضوع برای ماست و برنامه‌های تیم را باید مهدوی‌کیا بدهد. ما تا 5 مهر ماه وقت داریم اسامی 50 نفر از متولدین اول ژانویه 1999 به بعد را به AFC اعلام کنیم. منتظر هستیم تا هرچه سریع‌تر مهدوی‌کیا به ایران بیاید تا این اسامی را انتخاب کنیم. این افراد، کسانی هستند که در لیگ برتر بازی می‌کنند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حضور برادرش، فرشاد ماجدی در تیم جوانان تصریح کرد: درباره انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی بنده و سایر همکارانم در کمیته جوانان به رئیس فدراسیون پیشنهاد می‌دهیم و پس از آن در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود. در نهایت در هیئت رئیسه تصمیم گرفته می‌شود که چه کسی سرمربی تیم‌های ملی شود. از روز اول هم قرار نبود که فرشاد ماجدی سرمربی تیم جوانان شود. اگر سرمربی انتخاب شود و بخواهد با فرشاد ماجدی کار کند دیگر برعهده سرمربی تیم خواهد بود.

ماجدی در پاسخ به این سؤال که «انتخاب 50 نفر برای تیم المپیک با نظر مهدوی‌کیا خواهد بود؟»، گفت: قطعاً انتخاب این اسامی با نظر سرمربی تیم المپیک خواهد بود. کمیته جوانان بحث هماهنگی این برنامه‌ها را انجام خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من دوست داشتم درباره بحث استعدادیابی فدراسیون فوتبال صحبت کنم. فدراسیون فوتبال با خط مشی که برای خودش تنظیم کرده به دنبال این است که آینده‌سازی را جایگزین نتیجه‌گیری کند. ما هر کاری که می‌کنیم دنبال نتیجه هستیم. استعدادیابی بسیار خوبی قرار است انجام شود و سامانه این کار هم مهیا شده است که تا الان هم بیش از 9 هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند. ان‌شا‌ءالله در هفته‌های آینده بیشتر از استعدادیابی و انتخاب بازیکنان اصلح برای تیم‌های ملی صحبت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/