شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#سپاهان

آخرین خبر از تلاش سپاهان برای شکار ستاره پرسپولیس

تلاش سپاهان برای معاوضه محمد محبی با شهریار مغانلو در مذاکره با باشگاه سانتاکلارا ؛ مخالفت مهاجم پرسپولیسی راهگشا برای سرخ ها

آخرین وضعیت شهریار مغانلو در پرسپولیس ؛ افزایش احتمال جدایی مهاجم سانتاکلارا

در حالی که باشگاه سپاهان تلاش می کند در مذاکره با باشگاه سانتاکلارا به سمت معاوضه محمد محبی با شهریار مغانلو حرکت کند، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس با مخالفت خود می تواند شرایط را به سود سرخ ها تغییر دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد محبی بازیکن تیم سپاهان به طور حتم در فصل آتی در تیم سانتاکلارا بازی خواهد کرد.

محمد محبی در حالی که یک فصل دیگر با باشگاه سپاهان قرارداد دارد با درخواست باشگاه سانتاکلارا و موافقت باشگاه سپاهان راهی باشگاه پرتغالی خواهد شد و به طور حتم در فصل آتی در فوتبال پرتغال توپ خواهد زد.

برخی در این میان گفته اند باشگاه سپاهان به این شرط حاضر شده رضایتنامه محمد محبی را صادر کند که شهریار مغانلو را به خدمت بگیرد به خصوص که در خط حمله کی روش استنلی را از دست داده است. شهریار مغانلو بازیکن تیم سانتاکلارا است که نیم فصل دوم به عنوان بازیکن قرضی در پرسپولیس بازی کرد.

بر اساس قوانین حرفه ای در نقل و انتقالات باشگاه پرتغالی نمی تواند شهریار مغانلو را به حضور در سپاهان مجبور کند و تنها در صورتی به سپاهان ملحق خواهد شد که خود او هم راضی به این جابجایی باشد.

شاید این دو جابجایی دو پروسه متفاوت باشد و سپاهان در ازای دریافت مبلغی رضایتنامه محمد محبی را صادر کرده باشد. طبیعتا اگر سپاهان خواهان به خدمت گیری مغانلو باشد باید مبلغی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند. سپاهان پیش تر امید نورافکن را به صورت قطعی از تیم شارلروا به خدمت گرفته بود.

هنوز باشگاه سپاهان و شهریار مغانلو در این باره چیزی اعلام نکرده اند. شاید در این زمینه هم توافقاتی صورت گرفته باشد.