شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قائم

فرمانده سپاه در دیدار مقام حزب الله : جنگ آینده جنگ ممات صهیونیست ها است

فرمانده کل سپاه در دیدار قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : ظرفیت فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا بوده و کافی است شرایط برای اشتباه آنها فراهم شود

فرمانده سپاه نعیم قاسم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز ؛ شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان عصر امروز (شنبه)  با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد .


در این دیدار سرلشکر حسین سلامی با تحسین هوشمندی و اقتدار مقاومت اسلامی لبنان ، حزب الله را قدرت  عزت آفرین و ضامن امنیت مردم این کشور دانست و گفت :حزب الله چون در میدان جهاد متولد شده و رشد کرده است ، دشمن صهیونیستی به خوبی دامنه و عمق قدرت آن را درک می‌کند.

وی افزود:  در شرایطی که شاهد روند گسترش قدرت در محور مقاومت هستیم ، در مقابل دشمن مقاومت در حال افول و زوال قدرت است  ؛ هرچند آنها در فضای مجازی و عملیات روانی در پی معکوس نشان دادن این روند و وحشت ایجاد شده در اردوگاه خود هستند .

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال مشاهده حزب الله قهرمان و شمشیر قدس برابر خود است ، خاطرنشان کرد: حرکت حماسی اخیر حزب الله در متوقف سازی ارتش صهیونیستی ، به نخست وزیر جدید رژیم جعلی نشان داد معادلات در جای دیگری تعیین می شود و هیچ چیزی عوض نشده است .

سرلشکر سلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها از این واقعیت درک دقیقی دارند  که اگر موتور حزب‌الله روشن شود آنها باید قطعاً از سرزمین های اشغالی فرار کنند ، زیرا شخصیت جدید حزب الله در بعد نظامی که قدرت جنگ روی زمین است اگر به حرکت درآید دومینوی فرار اتفاق خواهد افتاد .

فرمانده کل سپاه تشدید موج فرار که با فقدان راه فرار همراه است را برای صهیونیست‌ها یک بحران روحی بزرگ و شوک آور قلمداد کرد و گفت: این وضعیت به فروپاشی رژیم صهیونیستی که کار سختی هم نیست منجر خواهد شد.

 وی تاکید کرد : هم اکنون ظرفیت‌ها برای  فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا است  و کافی است شرایط با اشتباه آنها فراهم شود  تا جنگ آینده جنگ ممات آنها نام بگیرد .

فرمانده کل سپاه با تاکید بر تداوم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های انقلاب اسلامی و ملت ایران از مقاومت لبنان و آرزوی سربلندی برای حزب الله عزیز تصریح کرد :حزب الله فقط یک نیروی نظامی نیست ، بلکه پشتوانه و تکیه گاه اصلی مردم لبنان است و در میان همه مردم این کشور از جایگاه رفیع معنوی برخوردار است  و حفظ این منزلت بسیار مهم و حائز اهمیت است .

سرلشکر سلامی در پایان با گرامیداشت یاد  ، نام و نقش آفرینی های حماسی و تاریخ‌ساز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و کمک به بالندگی و اقتدار حزب الله لبنان گفت: دشمن تصور می کرد جبهه مقاومت با شهادت سردار سلیمانی قائمه خود را از دست می دهد ، در حالی که نمی دانست شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی قوی‌تر و قدرتمندتر است .

شیخ نعیم قاسم قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های ملت ایران  بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقاومت اسلامی لبنان گفت :حزب الله و مردم لبنان دستاوردها و موفقیت های خود را مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی و فداکاری ها و جانفشانی های شهدا و رزمندگان مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی که خود را عنصری از حزب‌الله می‌دانست ، می‌دانند .

وی افزود: به رغم برخی مشکلات و تلاش دشمنان برای اعمال تحریم و فشار ضد لبنان و از بین بردن امنیت مردم آن، توانسته ایم موقعیت و  محیط خود را حفاظت کنیم .

شیخ نعیم قاسم همچنین با اشاره به احساس هم پیمانی بین  مردم لبنان، موقعیت خوب حزب‌الله نزد آحاد مردم این کشور را مایه یاس و  نگرانی دشمنان قلمداد کرد .