بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز خبرنگار

همزمان با فرا رسیدن 17 مرداد « روز خبرنگار »، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانه ای این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد که در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان روز "خبرنگار" نامگذاری شده یادآور تلاش و همت هنرمندانه ایثارگرانی است که در روشنگری و آگاهی بخشی در عرصه های مختلف با انتشار و انعکاس افتخارآفرینی های ایران سربلند اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی جایگاه والا و بسزایی داشته اند.

خبرنگاران، پیشقراولان اطلاع رسانی هستند که با درک عمیق از توطئه های دشمنان و معاندان نظام، تمام همت خود را به کار بسته تا بتوانند با قلم رسا و بیان شیوای خود  مسیر حق و حقیقت را برای آحاد جامعه ترسیم کنند.

امروزه که بیش از 4 دهه از عمر با برکت انقلاب گذشته است، دشمنان همچنان در عرصه جنگ نرم با انتشار اخبارکذب و دروغین بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به میدان آورده تا با سرمایه های مادی و هزینه های هنگفت، اقتدار حاصل از رهبری امامین انقلاب، مقاومت، همدلی وهمراهی مردم و مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی و ایثار نیروهای مسلح را تضعیف کنند.

بدون شک  امروز خبرنگاران متعهد کشورمان در مقابله با توطئه های شوم رسانه های معاند و افشاگری نقشه های دشمنان و ارتقای مولفه‌های قدرت ملی و تقویت روحیه همبستگی و هم افزایی و امید افزایی در ملت بزرگ و نستوه ایران اسلامی جایگاه خاص و ویژه ای در جامعه دارند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، این روز ماندگار را به تمامی خبرنگاران خدوم  ایران اسلامی  از جمله خبرنگاران پرتلاش عرصه دفاعی و نظامی تبریک عرض کرده و توفیق روز افزون افسران فرهیخته مقابله با جنگ نرم دشمنان را برای صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدسمان و اعتلای نام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستار است.