شهر خبر

ورمزیار: یک تیم شهرستانی تا دقیقه ۷۰ درورزشگاه آزادی جلو بود

گواردیولا هم جای قلعه‌نویی بود از کوره در می‌رفت!/ آن برد حق استقلال نبود

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت: مربیگری شغلی بسیار پراسترس و تنش زا است. این صحبت‌ها نباید مطرح شوند و قلعه نویی تحت فشار و استرس آن حرف‌ها را زده است.

صادق ورمزیار
خبرورزشی -

صادق ورمزیار در خصوص بازی استقلال مقابل گل‌گهر و صعود این تیم به فینال جام حذفی گفت: برد و صعود به فینال شیرین بود، اما با توجه به جریان بازی، پیروزی حق استقلال نبود. به هرحال فینالیست شدیم و امیدوارم قهرمان شویم و یک جام باارزش کسب کنیم. سبک بازی استقلال دلخواه هواداران نبود و به جز چند حمله از سمت چپ خیلی کار خاصی از تیم ندیدیم. تا دقیقه ۷۵ و پیش از گل، بازی سرد و بی‌روحی از استقلال شاهد بودیم و در این بازی انتظار بیشتری از تیم داشتیم.

ورمزیار در رابطه با درگیری‌های لفظی امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی در جریان دیدار نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: مربیگری شغلی بسیار پراسترس و تنش زا است. این صحبت‌ها نباید مطرح شوند و قلعه نویی تحت فشار و استرس آن حرف‌ها را زده است. اگر بخواهیم حرف حق و بدون نگاه هواداری بزنیم، می‌شد پنالتی اول استقلال اعلام نشود، وقتی یک تیم شهرستانی در آزادی تا دقیقه ۷۰ پیروز است و سپس نتیجه برمی‌گردد نباید توقع داشته باشیم سرمربی آن مثل گواردیولا رفتار کند! هر چند پپ هم شاید در آن شرایط از کوره در برود.