شهر خبر

در گفت‌وگو با خبرورزشی مطرح شد:

واکنش ستاره استقلال به تفاوت عیار قهرمانی لیگ برتر و حذفی/ آن صحنه جنجالی هند بود اما .../ استقلال بیشترین ضرر را از داوری دیده است

آرش رضاوند گفت: نمی‌دانم چرا گل گهری‌ها چنین موجی راه انداختند. در همین فصل اگر کارشناسان و همین آقایان بنشینند داوری‌ها را نگاه کنند متوجه می‌شوند که استقلال بیشترین آسیب را از داوری دیده است.

واکنش ستاره استقلال به تفاوت عیار قهرمانی لیگ برتر و حذفی/ آن صحنه جنجالی هند بود اما .../ استقلال بیشترین ضرر را از داوری دیده است
خبرورزشی -

آرش رضاوند هافبک تیم استقلال تهران بسیار امیدوار است این تیم بتواند با پیروزی مقابل فولادخوزستان قهرمان جام حذفی شود.

 او در صورت بازی مقابل فولاد خوزستان چهارمین بار است که حضور در فینال حذفی را تجربه خواهد کرد.

گفت‌وگوی خبرورزشی با رضاوند درباره حواشی اخیر استقلال و فینال حذفی را در زیر بخوانید: 

از بازی با گل گهر شروع کنیم به نظربازی پایاپای بود به خصوص در نیمه نخست حریف بهتر بازی کرد نظر خودت در این باره چیست؟

توجه داشته باشید گل گهری ها خیلی با ارسال توپ های بلند بازی می کردند و این موضوع شرایط را برای ما که بیشتر روی زمین بازی می کنیم سخت کرده بود. بازی به خاطر همین شیوه گل گهری‌ها گره خورد ولی با این حال در نیمه دوم توانستیم برنده بازی شویم. 

بعداز بازی امیرقلعه نویی و بازیکنان گل گهر نسبت به داوری بازی به شدت اعتراض داشتند. به نظرت اعتراض آنها درست بود؟

نمی دانم چرا چنین موجی راه انداختند. در همین فصل اگر کارشناسان و همین آقایان بنشینند داوری‌ها را نگاه کنند متوجه می شوند استقلال بیشترین آسیب را از داوری دیده است. شما بازی قبل گل گهر را نگاه کنید چه پنالتی عجیبی برایشان گرفتند؟! اصلا پنالتی نبود. حالا به پنالتی اول ما اعتراض دارند. داور آن لحظه تشخیص داد توپی که به دست بازیکن گل گهر خورده پنالتی است. واقعا هم توپ به دست بازیکن خورد اما اینکه پنالتی بود یا نه کارشناسان می توانند تشخیص بدهند. باز هم تاکید می کنم توپ به دست بازیکن خورد و در این شرایط قضاوت سخت بود. به نظرم داور هم می توانست پنالتی بگیرد و هم می توانست پنالتی نگیرد. البته از دید من هند بود اما کارشناسان باید نظر بدهند. 

در کل با توجه اعتراض شدید گل گهری‌ها به نظرت داوری قضاوت خوبی داشت؟

به نظر من آقای کاظمی خوب سوت زد اما اگر دقت کرده باشید تیم گل گهر از دقیقه یک بازی به داوری اعتراض می کرد. این موضوع باعث شده بود تمرکز همه در زمین و حتی نیمکت ما گرفته شود. در هر صحنه ای و در هر اعلام خطایی اعتراض می کردند و این موضوع کار را واقعا برای داورها سخت می کند. واقعا نمی دانم چرا اینقدر اعتراض می کردند و این موضوع مسلما قضاوت را برای داور سخت می کند. 

اما امیرقلعه نویی از قبل از بازی هم در مورد داوری هشدار داده بود ... 

با اینکه گل گهر در بازی قبلی از داوری سود برده بود، نمی دانم چرا در مورد داوری صحبت کردند؟! به نظر من این تیم ما است که در این فصل از داوری ضرر کرده است 

از رویارویی با فولاد در فینال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برایمان بگو.

به نظرم بازی در ورزشگاه نقش جهان بهتر است چرا که کیفیت چمن این ورزشگاه خوب است؛ فقط امیدوارم بازی خوبی در بیاید. 

تو همراه تیم نفت تهران سابقه قهرمانی در بازی‌های حذفی را داری و اگر همراه تیم استقلال  قهرمان جام حذفی شوی دومین قهرمانی ات در رقابت های حذفی خواهد بود؟

بله. من بازی فردا چهارمین فینال حذفی ام خواهد بود. پیش از این سه بار دیگر در فینال جام حذفی بازی کرده ام. یک بار با نفت تهران قهرمان حذفی شدم. یک بار هم با همین نفت تهران در فینال به ذوب آهن باختیم و فصل قبل هم همراه تیم استقلال در فینال مقابل تراکتور شکست خوردیم و این چهارمین فینال من است. 

اگر قهرمان جام حذفی شوید لذتبخش خواهد بود اما قبول داری قهرمانی لیگ برتر طعم دیگری دارد؟ پرسپولیسی‌ها هم به خاطر همین تفاوت در این دو قهرمانی برای شما کری می خوانند.

نمی خواهم وارد چنین فضاهایی بشوم. فقط امیدوارم فینال یک بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند. ما کاری به این چیزها نداریم و فقط برای هوادارانمان بازی می کنیم. امیدوارم در بازی فینال دلشان را شاد کنیم.