شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مالیات#مجلس#شورای نگهبان
نشست خبری| در حال تکمیل

سخنگوی شورای نگهبان: لایحه مالیات بر ارزش افزوده تبدیل به قانون شد

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آخرین مصوبات شورای نگهبان گفت: اعضای این شورا لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بررسی‌هایی کردند که این لایحه چند بار در تردد بین مجلس و شورای نگهبان بود و در نهایت تبدیل به قانون شد.
خبرگزاری میزان - اولین نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» در نخستین جلسه سخنگویی شورای نگهبان گفت: امیدوارم در این دوره با اعتمادی که اعضای محترم شورای نگهبان به من داشتند در خدمت شما باشم و بتوانم وظایفم را به خوبی انجام بدم و شما هم مثل گذشته بلکه بیش از گذشته در کنار شورای نگهبان باشید.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ما در شورای نگهبان رسانه مستقلی نداریم، ولی من از همه شما می‌خواهم که شما کمک کنید و زبان و بیان ما در حوزه‌های مختلف باشید و به شورای نگهبان کمک کنید.

وی با اشاره به آخرین مصوبات شورای نگهبان گفت: اعضای این شورا لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بررسی‌هایی کردند که این لایحه چند بار در تردد بین مجلس و شورای نگهبان بود و در نهایت تبدیل به قانون شد.

وی تاکید کرد: همچنین لایحه موافقت‌نامه حمل و نقل بین‌المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس مورد بررسی قرار گرفت که این لایحه در نهایت خلاف شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

 
 
تکمیل می‌شود