شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#بارسلونا#نیمار

شماره پیراهن مسی در پاری‌سن‌ژرمن

شماره پیراهن مسی در پاری‌سن‌ژرمن مشخص شد

فوق‌ستاره پیشین بارسلونا در آستانه پیوستن به نیمار در پاری‌سن‌ژرمن است.

به گزارش مشرق، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از اعلام رسمی تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی از سوی بارسلونا، به طور رسمی برای به خدمت گرفتن این فوق‌ستاره آرژانتینی دست به کار شده است. طبق گزارش‌های منتشرشده پاریسی‌ها با خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های لیونل وارد مذاکره شده‌اند و امیدوار هستند که این انتقال در روزهای آتی عملی شود.

گفته می‌شود که لیونل مسی که علاقه‌مند است دوباره با هم‌تیمی سابق و دوست صمیمی‌اش یعنی نیمار همبازی شود، پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است. مدیران این باشگاه فرانسوی هم به برنده ۶ توپ طلا پیشنهادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم با دستمزد خالص سالیانه ۴۰ میلیون یورو ارائه داده‌اند.

همچنین برنامه «تله‌فوت» از شبکه تلویزیونی «TF۱» فرانسه، خبر داد، لیونل مسی ۳۴ ساله پیشنهاد پوشیدن پیراهن شماره «۱۰» پاری‌سن‌ژرمن که متعلق به نیمار است را رد کرده و به جایش پیراهن شماره «۱۹» این تیم را به تن خواهد کرد، شماره‌ای که زمانی در بارسلونا آن را به تن داشت.

پیش از این برخی رسانه‌ها خبر داده بودند؛ نیمار که بی‌صبرانه منتظر پیوستن لئو به او در پاری‌سن‌ژرمن است، حاضر است پیراهن شماره «۱۰» خود را به مسی بدهد.

منبع: تسنیم