شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ویروس کرونا#وزارت

فوت ۳۵ کارمند وزارت امور داخلی آمریکا بر اثر کرونا


فوت 35 کارمند وزارت امور داخلی آمریکا بر اثر کرونا

وزارت امور داخلی آمریکا تایید کرده است که حداقل ۳۵ نفر از کارکنانش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، وزارت امور داخلی آمریکا روز جمعه تایید کرده است که تاکنون 35 نفر از کارکنانش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند. این مساله موجب شده است تا "دب هالند" وزیر امور داخلی ایالات متحده بار دیگر استفاده از ماسک را در این وزارتخانه اجباری کند.

 

هالند با انتشار یک فیلم ویدئویی گفت: در وزارت امور داخلی، تاکنون 34 نفر از اعضای ما به خاطر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.

این در حالی است که ملیسا شوارتز سخنگوی وزارت امور داخلی آمریکا نیز با انتشار توئیتی نوشت: یک نفر دیگر از کارکنان این وزارتخانه نیز پس از ضبط این فیلم ویدئویی جانش را از دست داده است.

هالند افزود: بیش از 3900 نفر از کارکنان وزارت امنیت داخلی آمریکا تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و این رقم به طور جدی و واقعی رو به افزایش است. گرچه تعداد زیادی از مردم آمریکا در برابر این ویروس واکسینه شده‌اند ولی آمار مبتلایان هنوز به سرعت رو به افزایش است و گونه های خطرناک تری از این ویروس در حال پیدایش است.

هالند تایید کرده است که وزارت امور داخلی آمریکا استفاده از ماسک را مطابق با دستورالعمل ها و توصیه های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها، اجباری خواهد کرد.

انتهای پیام/