شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#جدید#نخست وزیر#واشنگتن

افسر سابق و برادر رئیس رژیم صهیونیستی سفیر جدید این رژیم در آمریکا می‌شود


افسر سابق و برادر رئیس رژیم صهیونیستی سفیر جدید این رژیم در آمریکا می‌شود

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه وی یکی از افسران بلندپایه سابق این رژیم را به عنوان سفیر خود در واشنگتن معرفی کرده است، از «تجربه و شناخت درباره مسائل راهبردی از جمله پرونده هسته‌ای ایران» به عنوان دلایل انتخاب وی نام برد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رژیم صهیونیستی یکی از افسران ذخیره را به عنوان سفیر خود در ایالات متحده آمریکا تعیین کرد.

«آویر گندلمن»، سخنگوی نخست وزیر این رژیم امروز جمعه گفت که نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، میخائیل (مایک) هرتزوگ را به دلیل «تجربه طولانی که در دو عرصه سیاسی و دیپلماتک و شناخت عمیقش در ارتباط با مسائل راهبردی که دولت اسرائیل با ‌‌آنها از جمله  پرونده هسته‌ای مواجه است»، به عنوان سفیر جدید خود در واشنگتن تعیین کرده است.

وی گفت: «سرتیپ هرتزوگ در صفوف ارتش دفاع طی چهل سال گذشته خدمت کرده و به عنوان مشاور نظامی و رئیس ستاد چهار "وزیر دفاع" نیز فعالیت داشته است و به عنوان فرستاده دیپلماتیک نخست وزیر نیز بین سال‌های 2009 تا 2014 نیز کار کرده و در سلسه مذاکرات متعددی نیز حضور داشته است».

طبق اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی هرتزوگ همچنین مناصب بزرگی در دفتر «ایهود باراک»، وزیر جنگ سابق این رژیم  و سایر وزرای جنگ صهیونیست داشته است.

 میخائیل هرتزوگ که برادر «اسحاق هرتزوگ»، رئیس جدید رژیم صهیونیستی جانشین «گلعاد اردان» سفیر فعلی رژیم صهیونیستی در آمریکا خواهد شد. اردان در ماه ژوئن از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام/