شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع

آرامش در جنوب لبنان پس از حملات غافلگیرکننده راکتی حزب الله


آرامش در جنوب لبنان پس از حملات غافلگیرکننده راکتی حزب الله

منابع لبنانی از آرامشی که در جنوب لبنان پس از حملات غافلگیرکننده راکتی حزب الله علیه رژیم صهیونیستی برقرار است، خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرنگار المنار گزارش داد: اوضاع در جنوب عادی است و شهروندان به برکت معادلات مقاومت در امنیت به سر می‌برند. آرامش در مناطق جنوبی حکمفرماست و  صهیونیست‌ها تحرکی در مناطق مجاور مناطق «شبعا» و «کفرشوبا» ندارند.

المنار اعلام کرد: واکنش حزب الله به حملات رژیم صهیونیستی، دشمن را شگفت زده و سران آنرا به هم ریخت و قواعد بازی را تثبیت کرد. خبرهای ضد و نقیض درباره رایزنی‌ها کابینه صهیونیستها قبل از اینکه حزب الله مسئولیت را برعهده بگیرد و پس از آن مخابره شد که منابع به این اکتفا کردند که نحوه واکنش به گونه ای که به درگیری منجر نشود، بررسی می‌شود.

 یادآور می شود که حزب الله لبنان امروز حملات راکتی به مناطق اشغالی انجام داد. مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت 11:15 (به وقت محلی) امروز (جمعه) با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در «مزارع شبعا» هدف گرفته شد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در این بیانیه آمده است: در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به دو منطقه «الجرمق» و «الشواکر» در پنجشنبه (دیروز)، یگان‌های شهید «علی محسن کامل» و شهید «محمد قاسم طحان»در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت 11:15 (به وقت محلی) امروز (جمعه) اراضی اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت 122 میلیمتری هدف گرفتند.

انتهای پیام/