شهر خبر

باشگاه پرسپولیس برای خرید ستاره پیشین تراکتور یک رقیب اروپایی پیدا کرد + سند

باشگاه یونانی پانه‌تولیکوس به دنبال جذب ایمان سلیمی گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس

ایمان سلیمی ، مدافع فصل پیش تراکتور و از گزینه های مدنظر پرسپولیس برای خط دفاع ، یک استوری معنادار را در اینستاگرام منتشر کرد.

در حالی که ایمان سلیمی در یکی دو فصل اخیر همواره مورد توجه پرسپولیس قرار داشته و حتی در نقل و انتقالات پیش رو نیز یکی از گزینه های گل محمدی به شمار می رود، حالا یک باشگاه یونانی به نام پانه‌تولیکوس به دنبال جذب او است تا کار سرخ ها برای شکار مدافع پیشین تراکتور سخت شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه های یونانی از علاقه باشگاه پانه‌تولیکوس برای جذب ایمان سلیمی خبر داده اند.

فصل گذشته ایمان سلیمی در تصمیمی عجیب پس از فسخ یکطرفه قرارداد با باشگاه تراکتور به اسلواکی رفت و به تیم سیرد این کشور پیوست. این بازیکن که در آن مقطع مورد توجه چند باشگاه ایرانی قرار داشت، حالا با پایان فصل مورد توجه باشگاه لهستانی گرونیک زابرز قرار گرفته و از سوی دیگر یکی از رسانه های یونانی از علاقه باشگاه پانه‌تولیکوس برای جذب این مدافع نوشته است.

سلیمی که فصل گذشته در ابتدای مسابقات مشکلاتی برای حضور در تیم جدیدش پیدا کرده بود و تنها در ۷ بازی برای تیم فوتبال سیرد اسلواکی بازی کرد، امیدوار است فصل جدید فوتبالی در ایران و اروپا برای او خوب پیش برود.

در حال حاضر علاوه بر کریم انصاری فرد و محمدرضا آزادی دو بازیکن سابق تراکتور، احسان حاج فصی نیز حضورش در لیگ یونان قطعی شده و باید دید آیا علاقه باشگاه پانه‌تولیکوس برای جذب سلیمی به مذاکرات جدی تبدیل می شود یا سرنوشت دیگری در انتظار این مدافع ۱۸۷ سانتی متری خواهد بود.

لازم به ذکر است که سلیمی در یکی دو فصل اخیر همواره مورد توجه پرسپولیس قرار داشته و حتی در نقل و انتقالات پیش رو نیز یکی از گزینه های گل محمدی به شمار می رود.

باشگاه یونانی پانه‌تولیکوس به دنبال جذب ایمان سلیمی گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس