شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#توپ طلا

کار سخت پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن مسی/ تمدید قرارداد امباپه همچنان در الویت


کار سخت پاری‌سن‌ژرمن برای به خدمت گرفتن مسی/ تمدید قرارداد امباپه همچنان در الویت

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حالی نسبت به جذب برنده ۶ توپ طلا علاقه‌مند است که همچنان تمدید قرارداد ستاره فرانسوی‌اش در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از اعلام رسمی تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی با بارسلونا مذاکرات خود را با این فوق‌ستاره آرژانتینی آغاز کرده است، اما اولویت مدیران این باشگاه همچنان تمدید قرارداد کیلیان امباپه است که وارد سال پایانی قراردادش با این باشگاه فرانسوی شده است.

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌دانند که این طلایی‌ترین فرصت برای به خدمت گرفتن لیونل مسی است اما خرید این مهاجم آرژانتینی به دلیل دستمزد بالایش کار آسانی نخواهد بود. در کنار این باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باید در این تابستان بازیکنانی را به فروش بگذارد تا درآمدی 180 میلیون یورویی داشته باشد که تراز مالی‌اش با قوانین بازی جوانمردامه مالی فدراسیون فوتبال فرانسه همخوانی داشته باشد.

پاریسی‌ها در این تابستان بازیکنانی همچون اشرف حکیمی، جان‌لوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و جورجینیو واینالدوم را خریداری کرده‌اند و اضافه شدن لیونل مسی به این اسامی‌ها کار مدیران این باشگاه فرانسوی برای رعایت بازی جوانمردامه مالی فدراسیون فوتبال فرانسه را در این تابستان دشوار می‌کند.

همچنین گفته می‌شود نیمار علاقه زیادی دارد تا مسی به او در پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود و حتی حاضر است پیراهن شماره «10» خود در PSG را به دوست صمیمی و هم‌تیمی‌ سابقش تقدیم کند.

منچسترسیتی هم وضعیت لیونل مسی 34 ساله را زیرنظر دارد، انتقالی که اگر صورت بگیرد باعث همکاری مجدد این فوق‌ستاره آرژانتینی و پپ گواردیولا خواهد شد.

مسی 34 قهرمانی مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

این مهاجم آرژانتینی در 778 بازی برای بارسلونا به میدان رفت و 672 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/