شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#تراکتور#بازیکنان

سلیمی: اکثر بازیکنان تراکتور با ناراحتی از این تیم جدا شدند/ هنوز تصمیم قطعی را برای فصل آینده نگرفتم


سلیمی: اکثر بازیکنان تراکتور با ناراحتی از این تیم جدا شدند/ هنوز تصمیم قطعی را برای فصل آینده نگرفتم

مدافع تیم فوتبال سِرِد اسلوواکی با اعلام اینکه از برخی تیم‌های داخلی و خارجی پیشنهاد دارد، گفت که هنوز برای فصل آینده تصمیم قطعی نگرفته است.

ایمان سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: واقعیت این است که خودم با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و مدیر برنامه‌هایم این موضوع را پیگیری می‌کند. چند پیشنهاد از لیگ برتر ایران به دست مدیر برنامه‌هایم رسیده و البته بحث چند پیشنهاد از اروپا هم مطرح است. باید دید در آینده شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه دهد، تصریح کرد: از حالا نمی‌توانم پیش‌بینی خاصی داشته باشم و باید دید پیشنهادها و روند مذاکرات چگونه دنبال خواهد شد. هم احتمال دارد در ایران بازی کنم و هم احتمال دارد در خارج از ایران فوتبالم را ادامه دهم، ولی فکر می‌کنم تا یکی دو هفته آینده همه چیز به صورت کامل مشخص خواهد شد.

وی که سابقه بازی در تراکتورسازی تبریز را دارد در پاسخ به این پرسش که چرا این باشگاه در چند فصل اخیر بسیاری از بازیکنان باکیفیت خود را از دست داده است، خاطر نشان کرد: تراکتور تیم بزرگی است و هر فوتبالیستی دوست دارد در این تیم پرطرفدار بازی کند، ولی اگر دقت کرده باشید اکثر بازیکنان یا بهتر بگویم همه بازیکنانی که در چند سال اخیر از تراکتور جدا شدند، جدایی‌شان با ناراحتی بوده است. مطمئناً این بازیکنان با تیم یا هواداران مشکل نداشتند و بحث اصلی به مدیریت باشگاه مربوط می‌شد. شاید بهتر باشد بگویم فضای مدیریتی برای بازیکنان قابل تحمل نبود و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتند.

سلیمی خاطر نشان کرد: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو فوتبالیست حرفه‌ای هستند که در اروپا سال‌ها فوتبال بازی کرده‌اند، ولی شما دیدید که چگونه در اواسط فصل تراکتور را ترک کردند. مطمئناً مشکل آنها تراکتور یا هوادارانش نیستند، بلکه مسائل مدیریتی باعث می‌شود شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. من حتی زمانی که از تراکتور جدا شدم نیز توسط مدیریت باشگاه تهدید شدم و به من می‌گفتند که از تو شکایت خواهیم کرد. وقتی یک بازیکن در چنین فضایی قرار می‌گیرد طبیعتاً دیگر دوست ندارد با چنین مدیریتی همکاری کند.

وی در پایان اظهار داشت: تراکتور تیم بزرگی است و من برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

 

انتهای پیام/