شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جنگل#حیوانات#روستای

حمله حیوانات وحشی به نوزاد تازه متولد شده در جنگل / عکس

پیدا شدن نوزاد تازه متولد شده که هنوز بند نافش جدا نشده بود؛ در بین بوته‌ها در اطراف روستای رایپور خاص در ایالت شمالی اوتار پرادش در هند جنجالی شد.

حمله حیوانات وحشی به نوزاد تازه متولد شده در جنگل / عکس

به گزارش سلام نو، نوزاد تازه متولد شده در حالی که هنوز بند نافش جدا نشده بود در لای بوته ها یافته شد.

پیدا شدن یک نوزاد تازه متولد شده در اطراف روستایی در هند خبرساز شد. این نوزاد در حالی که هنوز بند نافش جدا نشده بود پیدا شد. افراد محلی با شنیدن صدای گریه این نوزاد موفق شدند تا این کودک را در داخل بوته‌ها بیابند. این در حالی بود که بدن کودک توسط حیوانات وحشی و سگ‌های ولگرد زخمی شده بود.

گفته می‌شود این نوزاد پس از تولد توسط مادرش رها شد. این اتفاق در روستای رایپور خاص در ایالت شمالی اوتار پرادش رخ داد. افراد روستا پس از خوراندن شیر و جدا کردن بند ناف این کودک را به پلیس تحویل داده و کودک به یک بیمارستان دولتی منتقل شد.

سرنوشت نوزاد رها شده در بوته ها چه می شود؟

این کودک سپس به بیمارستان دیگری منتقل شد. پس از انجام درمان این کودک به یک مرکز نگهداری کودکان منتقل شد و در آنجا از او مراقبت می‌شود. یک زن بدون فرزند اهل این روستا نیز آمادگی خود را برای نگهداری و پرورش این کودک اعلام کرده است اما هنوز مشخص نیست که آیا سرپرستی این کودک به وی داده خواهد شد یا خیر. این در حالی است که چند زن دیگر از روستاهای اطراف نیز برای نگهداری از این کودک اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است؛ پلیس محلی هند تحقیقات خود برای شناسایی فردی که نوزاد را رها کرده آغاز کرده است.

حمله حیوانات وحشی به نوزاد تازه متولد شده در جنگل / عکس