شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ:

کلیه محدودیت‌های در روز تحلیف ریاست جمهوری اعمال شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور از اعمال کلیه محدودیت های تردد در روز تحلیف ریاست جمهوری در شهر تهران خبر داد .

کلیه محدودیت‌های در روز تحلیف ریاست جمهوری اعمال شد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار این مرکز گفت: روز پنج شنبه 14 مرداد ماه و بمناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری ، محدودیت های تردد در شهر تهران اعمال می گردد که بنا بر وظیفه ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ ، اجرای نظم و مقررات و ایمنی عبور  و مرور در محدوده مورد اشاره را بر عهده خواهد داشت .

او ادامه داد : این محدودیت از سمت جنوب  از خیابان امیرکبیر به سمت شمال از خیابان شهید دیالمه، تقاطع سرچشمه ، خیابان ملت و تقاطع اکباتان ملت اعمال و از تردد خودروها به سمت شمال و میدان بهارستان جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ موسوی پور  افزود : ازسمت شرق نیز ازخیابان مجاهدین اسلام  از تقاطع خیابان ایران به سمت غرب محدودیت تردد اجرا و تمام کوچه ها و خیابانهای فرعی منتهی به خیابان مجاهدین حدفاصل خیابان ایران تا مصطفی خمینی کامل مسدود خواهد شد که مسیر جایگزین این محدوده  از طریق خیابان دماوند و انقلاب صورت خواهد گرفت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت :  از سمت غرب در خیابان جمهوری از تقاطع سعدی به سمت شرق اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت که  مسیر جایگزین تردد، از طریق خیابان فردوسی و انقلاب صورت می پذیرد .

او بیان کرد: همچنین از سمت شمال از تقاطع فخر آباد اعمال محدودیت خواهد شد که  مسیر جایگزین تردد از طریق خیابان مشکی و خیابان 17 شهریور  به جنوب صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه کلیه فرعی های معابر اطراف مجلس شورای اسلامی از شب قبل مسدود خواهد شد .

 او در پایان از همه شهروندان خواست در زمان اجرای محدودیت ها ( ساعت 13 امروز پنج شنبه ) در اطراف مجلس و معابر پیرامونی شامل خیابان جمهوری – مصطفی خمینی – ابن سینا – مجاهدین اسلام تردد نکنند .