مجتبی شیری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم گفت: انسجام خوب و ساختار قوی باشگاه و تیم پرسپولیس در این فصل در کنار کادر فنی و بازیکنان خوب دست به دست هم داد تا قهرمانی دیگری در کارنامه سرخ پوشان به ثبت برسد، اتفاقی را که به همه پرسپولیسی ها به ویژه هواداران، اعضای تیم، پیشکسوتان و در یک کلام خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم.

او در ادامه تصریح کرد: در طول فصل به خصوص اواخر بازی ها تلاش های زیادی شد تا چوب لای چرخ پرسپولیس بگذارند و مانع قهرمانی شوند اما همت و تلاش و انگیزه پرسپولیسی ها به گونه ای بود که  این اقدامات نتوانست مانع تحقق هدف آنها شده و پرسپولیس را از هدف اصلی اش دور کند. پرسپولیس با شایستگی این قهرمانی را به دست آورده و هیچ بهانه ای نمی تواند این موفقیت تیم گل محمدی را لوث کند.

مدافع سابق پرسپولیس با تمجید از عملکرد مدافعان این تیم در طول این فصل خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این فصل کمترین گل خورده را داشت و یکی از عواملی که باعث قهرمانی و موفقیت پرسپولیس شد، همین موضوع بود. به هرحال مدافعان پرسپولیس به رهبری سیدجلال حسینی کمترین نوسان را داشتند و توانستند حضور موفق و خوبی را در ترکیب این تیم داشته باشند.

مجتبی شیری درخصوص مسیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیسی ها پس از گلات قهرمانی باید برای قهرمانی در آسیا آماده شوند. در حال حاضر تیم پرسپولیس از ساختار و شرایط فنی خوبی برخوردار است و با تقویت در یکی دو پست این تیم می تواند برای قهرمانی در آسیا هم قدم های محکمی را بردارد. 

او در پایان در مورد سطح بازی های لیگ برتر در دوره بیستم اظهار داشت: عدم حضور هواداران در این رقابت ها به دلیل بیماری کرونا، از جذابیت های این رقابت ها کم کرده بود. درست است که همه تیم ها از انگیزه بالایی در این فصل برخوردار بودند اما در مجموع من فکر می کنم  کرونا و دوری تماشاگران و هواداران از تیم ها و محرومیت آنها برای حضور در ورزشگاه ها سطح این بازی ها را در مقایسه با فصول قبل پایین تر آورده بود.