شهرخبر

اگر در اینجا گدایی کنید میلیاردر می‌شوید!+عکس

زنی که نیروهای پلیس بازداشت کرده بودند در اعترافات خود حرفهای باورنکردنی زد . درآمد گدایی بسیار بیشتر از آنچه که تصور می شد ، در آمدی نزدیک به 300 میلیون تومان در ماه!

اگر در اینجا گدایی کنید میلیاردر می‌شوید!+عکس

به گزارش منیبان؛ دبی شهر ثروتمندان است و این واقعیتی است که تقریبا تمام مردم دنیا می دانند ، مسئله ای که برای برخی سودجو تبدیل به هدف درآمد زایی آن هم از راه گدایی شده است .

می دانید گدایان دبی چقدر در آمد دارند ؟ رقمی که شاید بالاتر از درآمد بسیاری از مدیران و صاحبان شرکت و موسسات ؛ یک زن گدا بعد از دستگیر شدن توسط پلیس دبی در این مورد اعترافاتی داشت باورنکردنی ، این زن صدها میلیون تومان در طول ماه از راه گدایی درآمد داشته .

بله گدایان حرفه ای دبی براساس یک گزارش به طور میانگین ماهیانه 73.500 دلار درامد دارند !!! این مبلغ به پول ایران و براساس نرخ روز دلار برابر است با 294.000.000 تومان و از درآمد سالیانه بسیاری از کارکنان مشاغل دیگر بالاتر است . گزارش از گدایان حرفه ای با بهره گیری از سخاوت و خوشبینی شهروندان ثروتمند دبی در سه سال گذشته نشان داده شده است اما با وجود تلاش های پلیس محلی برای ریشه کن کردن این عمل، هنوز پدیده گسترده ای در نظر گرفته شده است.

بعضی از منابع گزارش می دهند که اکنون باند های عربی و آسیایی وجود دارند که به صورت قانونی به گدایی دبی کمک می کنند و بیشترین درآمد خود را از این راه به دست می آورند.گدایی سالهاست در دبی انجام می شود و امری جدید نیست اما این گزارشات در مورد گدایان حرفه ای است که با کارت خوان و روش های دیگر از مردم ثروتمند امارات پول جمع می کنند.این افراد ابتدا کسانی را که سرمایه داران مطرح هستند مورد هدف قرار می دهند و با گدایی در اطراف آنها به سرعت با جیپ پر از پول به محل زندگی خود باز می گردند.پلیس دبی بعد از وارد عمل شدن برای جمع آوری این گدایان متوجه شدند که بسیاری از آنها با ویزای کسب و کار یا گردشگری به این شهر سفر کرده اند و سپس به درامد زایی پرداخته اند.