شهر خبر

این مرد فروشنده عجیب لباس مجلسی زنانه می پوشد!+عکس

مرد جوانی که لباس مجلسی زنانه می پوشد ! پیراهن های مجلسی به روز برای خانم ها ابتدا باید این مرد جوان پوشیده و مدل واقعی آنها را نمایش دهد.

این مرد فروشنده عجیب لباس مجلسی زنانه می پوشد!+عکس

به گزارش منیبان؛ بسیاری از مردم چین خرید خود را به صورت آنلاین و از فروشگاههای اینترنتی انجام می دهند به همین دلیل ایده افزایش درآمد برای برخی در این زمینه به هر قیمتی انجام می شود حتی به قیمت پوشیدن لباس زنانه برای یک مرد.

 

 

تصاویر متفاوت یک فروشنده مرد چینی که برای فروش اینترنتی اجناس خود به این روش متوسل شده است نشان دهنده عزم او برای رسیدن به هدف است چرا که پوشیدن لباس زنانه برای هیچ مردی خوش آیند نیست .

این مرد بعد از آنکه مشتریان برای خرید لباس درخواست دیدن اصل لباس بر تن یک انسان را داشتند تصمیم گرفت خودش به عنوان مانکن محصولاتش لباس های مجلسی زنانه را بپوشد و به این روش خانم ها را متقاعد به خرید کند.

از قرار معلوم مشتریان که دلیل خرید نکردنشان را دیدن تنها عکسی نه چندان واقعی از لباس مجلسی مطرح می کردند از او خواستند تا طرح و لباس واقعی را ببینند برای همین این تصاویر منتشر شد تا آنها به این باور برسند که لباس فروشی مثل لباسی که در تصویر تبلیغاتی چاپ شده است است و هیچ تفاوتی ندارد.

20210804_231940