شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی

فروشنده فضای مجازی با 7 شاکی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری با 7 شاکی خبر داد که با درج آگهی فروش لوازم خانگی در فضای مجازی و دریافت بیعانه از خریداران از آنان کلاهبرداری می کرد.

فروشنده فضای مجازی با 7 شاکی

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه سعید دالوند،  رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دوم بهمن ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری از شعبه یکم دادیاری دادسرای ناحیه یک تهران برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به این یگان ارجاع شد.

او عنوان کرد: شاکی در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت، قصد خرید تلویزیون از طریق آگهی های درج شده در فضای مجازی را داشتم که با مشاهده آگهی فروش یک دستگاه تلویزیون به ارزش 44 میلیون ریال با آگهی دهنده تماس گرفتم و بعد از اینکه تصاویر کاملی از تلویزیون برایم فرستاد با اظهارات فریبنده و مانورهای متقلبانه بنده را وسوسه به پرداخت وجه کالا کرد و بیان داشت از طریق آژانس،  تلویزیونی را که عکس و مشخصات آن را نیز ارسال نموده بود برای من به آدرس خودم ارسال می کند و لیکن علیرغم واریز مبلغ مورد نظر به حساب فروشنده نامبرده خط خود را خاموش کرده و از پاسخگویی به تماس های بنده امتناع و سپس متوجه کلاهبرداری از سوی شخص مذکور شدم.

این مقام  انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی، هویت واقعی متهم به نام کامران را به دست آوردند، تصریح کرد: در بررسی سوابق متهم به دست آمد وی سابقه دار بوده و به دفعات مختلف با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در مخفیگاهش در محدوده جنوب تهران دستگیر و پس از انتقال به پایگاه یکم به جرم ارتکابی معترف شد.

سرهنگ دالوند افزود: تا کنون  7  مال باخته دیگر شناسایی و کشف جزئیات پرونده و کشف جرائم احتمالی در دستور کار قرار دارد.