شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استان کرمان

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان با قاچاقچیان / یکی از قاچاقچیان مسلح کشته شد

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از در درگیری مسلحانه کاروان خودرویی قاچاقچیان با ماموران یگان تکاوری کهنوج خبر داد.

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان با قاچاقچیان /  یکی از قاچاقچیان مسلح کشته شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ مهدی توسنگ سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر به مرکز استان مطلع و با توجه به احتمال عبور این محموله از محور کهنوج-فاریاب در یک نقطه از این محور مستقر شدند.

او افزود: در ادامه سرنشینان ۳ دستگاه خودروی پژو عبوری از این محور در مواجهه با حضور ماموران با دور زدن و حرکت خلاف جهت به سمت ماموران آتش گشودند.

او تصریح کرد: قاچاقچیان پس از رویارویی با تعقیب و مراقبت و آتش پر حجم تکاوران پلیس هر یک به سمتی فرار و سرنشینان یکی از خودروها با ادامه تیراندازی به سمت ماموران، بار همراه خود را به بیرون از خودرو پرتاب کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر گفت: در ادامه این درگیری مسلحانه با سرعت عمل و موضع گیری مناسب ماموران، یک دستگاه خودروی دیگر قاچاقچیان هم از حرکت باز ایستاد و سرنشینان آن با استفاده از عوارض طبیعی اطراف جاده از دید خارج شدند .

سرهنگ توسنگ بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو یک قبضه سلاح کلاش با ۳۰ تیر جنگی و در پاکسازی منطقه نیز ۲۳۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود : طی این درگیری سخت و پیچیده یکی از قاچاقچیان مسلح که نقش راه پاک کن این محموله را بر عهده داشت دستگیر و در ادامه مشخص شد یکی دیگر از قاچاقچیان مسلح نیز به هلاکت رسیده است که تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان فراری ادامه دارد.