شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جواب#پرسپولیسی#پرسپولیسی ها

چراغ سبز یه ستاره جذاب به پرسپولیسی ها ؛ جواب رد به پیشنهادات خارجی ؟

احمد نوراللهی مشکلی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد

احمد نوراللهی در چند وقت اخیر مصاحبه های عجیبی را انجام داده است که هواداران پرسپولیس را به شدت یاد زمان جدایی شجاع خلیل زاده می اندازد.

احمد نوراللهی هافبک موفق و تاثیرگذار پرسپولیس در فصل بیستم به نظر می‌رسد مشکلی برای ادامه همکاری با این باشگاه نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی با اشاره به رد پیشنهادات خارجی و هنگفتی که در اختیار داشت، مدعی شد که مسیر مذاکره‌اش با پرسپولیس با توجه به پایان قراردادش برای تمدید آن باز است و تنها در انتظار مدیران این تیم است.

احمد نوراللهی در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به پیشنهاداتی که خصوصا از لیگ قطر داشت و برآورد ریالی آن به ۶۰ میلیارد تومان می‌رسید اما از آن گذشته است، مدعی شد که اولویت او مطابق سالیان اخیر پرسپولیس خواهد بود.

نوراللهی که هشتمین سال حضورش در پرسپولیس را به پایان رسانده، باید دید با توجه به شرایطی که سازمان بازرسی پیش پای مدیران باشگاه قرار داده، آیا قادر خواهد بود از نظر مالی نیز به توافق با آنها دست یابد و بار دیگر قرارداد خود را تمدید کند یا موانعی در این مسیر آن را به طول خواهند انجامید.

شماره هشت سرخ‌ها که در لفافه به مبلغ پایین قرارداد خود طی سالیان اخیر در این باشگاه اشاره کرده بود، ابراز امیدواری کرد که باشگاه بتواند شرایط او و دیگر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را مورد توجه قرار دهد.

باید دید جعفر سمیعی و دیگر مدیران پرسپولیس در نهایت چه خواهند کرد و آیا نوراللهی بار دیگر در فصل بیست و یکم نیز کار را در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی دنبال خواهد کرد یا اتفاق دیگر خواهد افتاد.