شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دکوراسیون#کافه

مشتری‌ها جذب چه نوع کافی شاپ‌هایی می‌شوند!

معمولاً وقتی برای اولین بار وارد یک کافه می‌شوید اولین چیزی که چشم شما را به خودش جذب می‌کند رنگ‌ها و سبک نور پردازی است که در دکوراسیون کافه به کار رفته است. این روزها در اکثر کافه‌ها این نوع رنگ‌ها و تنوع آنان هستند که چشم نوازی می‌کنند و سبک‌های شاد و رنگارنگ بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند. جذاب بگیرند.

مشتری‌ها جذب چه نوع کافی شاپ‌هایی می‌شوند!

به گزارش سلام نو، این روزها کافی شاپ‌ها تبدیل به مکانی پر طرفدار در بین مردم  و مخصوصاَ جوان‌ها تبدیل شده است. اکثر مردم برای اینکه اوقات خوشی را در کنار دوستان‌شان بگذرانند به کافی شاپ می‌روند. علاوه بر اینکه کافه‌ها تبدیل به مکانی برای وقت گذرانی هستند، این روزها تبدیل به مکانی برای جشن گرفتن مراسم‌هایی مثل تولد، نامزدی و جشن فارغ التحصیلی شده‌اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چه کافه‌هایی با چه خصوصیاتی بیشتر مورد توجه مردم قرار می‌گیرند و مردم بیشتر تمایل دارند که چه نوع کافه‌هایی را برای جشن گرفتن و وقت گذرانی انتخاب می‌کنند. همچنین قصد داریم درباره دیزاین و دکوراسیون‌های مورد پسند مردم با شما نکاتی را به اشتراک بگذاریم و بررسی کنیم که بهترین نوع دکوراسیون برای کافه‌ها باید از چه ویژگی‌ها و خصوصیاتی برخوردار باشد. با ما همراه باشید.

دکوراسیون‌های پرطرفدار در بین مردم چه نوع سبک‌هایی هستند؟

معمولاً وقتی برای اولین بار وارد یک کافه می‌شوید اولین چیزی که چشم شما را به خودش جذب می‌کند رنگ‌ها و سبک نور پردازی است که در دکوراسیون کافه به کار رفته است. این روزها در اکثر کافه‌ها این نوع رنگ‌ها و تنوع آنان هستند که چشم نوازی می‌کنند و سبک‌های شاد و رنگارنگ بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند. این روزها و با بالا گرفتن استفاده مردم از فضا مجازی اکثر افراد ترجیح می‌دهند که عکس‌های خود را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند و برای همین است که سعی می‌کنند کافه‌ای را انتخاب کنند که بتوانند در آنجا عکس‌های جذاب بگیرند.

چه کافه‌ای موفق‌تر است و راز رسیدن به موفقیت در کافه داری چیست؟           

این روزها کافه‌ای موفق‌تر است که علاوه بر سرو نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع و البته خوش‌مزه بتواند با ساختن مکانی شاد و زیبا مشتریان را به رفتن به آنجا ترقیب کند. همانطور که گفته شد مردم و به خصوص دختر خانم‌های جوان تمایل بسیار زیادی به عکس گرفتن دارند و یک کافه زیبا و رنگارنگ با سبک و دکور مدرن بهترین جایی است که می‌تواند آنان را به خود جذب کند. پس یک کافه‌دار باهوش می‌تواند برای آنان مکانی را فراهم کند که علاوه بر اینکه در آن نوشیدنی سفارش دهند به عکاسی هم بپردازند و این می‌تواند بهترین نوع تبلیغات برای آن کافه باشد. با این کار کافه‌دار می‌تواند مشتری‌هایی را داشته باشد که در آنجا پول خرج می‌کنند و به صورت ناخواسته با به اشتراک گذاشتن عکس‌هایشان برای کافه تبلیغ می‌کنند.

دکوراسیون مورد پسند جوانان چه نوع سبکی است؟

در بین جوانان سبک‌های مدرن و اروپایی بسیار باب شده است. سبک‌هایی که در آن‌ها از تابلوهای نقاشی و یا گرافیتی استفاده شده است. نور پردازی یکی دیگر از مسائلی است که بسیار مورد توجه جوانان است. بعضی از افراد کافه‌هایی با فضا تاریک را می‌پسندند و بعضی دیگر مکان‌هایی با نور پردازی بسیار روشن و رنگی را دوست دارند. برای همین اختلاف نظرها و سلیقه‌هاس که در بعضی از کافه‌ها شاهد این هستیم که فضا کافه به دو یا چند بخش مختلف با سبک‌ها و نور پردازی‌های متفاوت دکور شده است تا برای همه سلیقه‌ها مورد پسند باشد. همچنین بعضی از کافه‌ها مکانی را با دکوراسیون خاص برای عکس گرفتن و یا جشن گرفتن مراسم‌های خاص ترتیب داده‌اند تا مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند.