شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال

زاهدی: تصمیم درستی می‌گیرم تا پیشرفت کنم/ عملکرد مس رفسنجان فوق‌العاده بود


زاهدی: تصمیم درستی می‌گیرم تا پیشرفت کنم/ عملکرد مس رفسنجان فوق‌العاده بود

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، برای فصل آینده تصمیم درستی خواهد گرفت تا پیشرفت کند.

مسیح زاهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن در آخرین بازی لیگ برتر گفت: این درست است که آخرین بازی تأثیری در سرنوشت ما نداشت، ولی به هر حال مقابل تیمی بازی می‌کردیم که جزو گزینه‌های سقوط بود و البته این بازی برای سایپا و نفت مسجد سلیمان هم اهمیت زیادی داشت. در این بازی ذوب‌آهن نمایش خوبی داشت، ولی ما هم دوست داشتیم که آخرین بازی در لیگ برتر را با برد به پایان برسانیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. از طرفی این شایعه هم مطرح شده بود که چون دو تیم صنعتی هستند شاید مس بازی را ساده بگیرد، ولی دیدید که ما با شرافت فوتبال بازی کردیم و حریف‌مان را شکست دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس رفسنجان در این فصل نتایج قابل قبولی گرفت عنوان کرد: عملکرد تیم ما در این فصل فوق العاده بود چون مس در اولین سال حضورش در لیگ برتر قرار داشت و نباید انتظارات از این تیم بیش از حد بالا می‌رفت. ما در مقاطعی از فصل چند نتیجه بد گرفتیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد حتی می‌توانستیم چند رده دیگر در جدول صعود کنیم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان درباره اینکه آیا قرار است فصل آینده هم در جمع مسی‌ها بماند، تصریح کرد: قرارداد من به پایان رسیده و بعد از یک فصل فرسایشی فعلاً دوست دارم استراحت کنم. در یک زمان مشخص پیشنهادها را بررسی می‌کنم و تصمیمی می‌گیرم که در فصل آینده از لحاظ فوتبالی پیشرفت کنم و موقعیت بهتری داشته باشم.

 

انتهای پیام/