شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی#فرهاد مجیدی#استقلالی#استقلالی ها

خط و نشان ستاره محبوب فرهاد مجیدی برای استقلالی ها

بهنام برزای در دیدار مقابل استقلال

بهنام برزای ، ستاره تیم گل گهر فصل پیش در بازی رفت مقابل پرسپولیس اخراج شد و این فصل دوباره همان اتفاق برای او در بازی با سرخپوشان رخ داد.

استقلال در شرایطی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر گل گهر قرار می‌گیرد که تقابل آبی‌پوشان سابق که در جمع سیرجانی‌ها حضور دارند، باعث جذاب‌تر شدن این مسابقه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلالی گل گهر در شرایطی تیمش را به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی می فرستد که آنها انگیزه های زیادی برای موفقیت در این بازی دارند. گل گهر از بازیکنان استقلالی سابق زیادی مثل میلاد زکی‌پور ، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، علی دشتی، محسن کریمی، بهنام برزای، مرتضی تبریزی و گادوین منشا بهره می‌برد اما نکته مشترکی که این بازیکنان دارند این است که به غیر از یک بازیکن، هیچ کدام از آنها در مدتی که از استقلال جدا شده‌اند، موفق نشده‌اند دروازه این تیم را باز کنند.

بهنام برزای که ستاره مورد علاقه فرهاد مجیدی است در لیگ هجدهم و بازی برگشت پدیده و استقلال که در مشهد برگزار شد، تک گل پیروزی بخش پدیده را وارد دروازه استقلال کرد که منجر به برکناری وینفرد شفر از سرمربیگری استقلال شد و در ادامه دستیارش مجیدی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.