شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#نقل و انتقالات

پایان نقل و انتقالات الهلال با خرید الدوساری و پریرا


پایان نقل و انتقالات الهلال با خرید الدوساری و پریرا

باشگاه الهلال عربستان با خرید یک مدافع و یک هافبک به فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه الهلال که پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ عربستان و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خودش ایجاد نکرده؛ موسی ماریگا مهاجم آفریقایی پورتو و حمد الیامی هافبک القادسیه را به خدمت گرفت.

پس از آن با نظر ژاردیم، سرمربی پرتغالی تلاش‌ها برای جذب یک هافبک بازیساز و گرانقیمت آغاز شد تا الهلال جانشینی برای سباستین جووینکوی ایتالیایی پیدا و رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کند.

براساس اخبار 24 ساعت اخیر؛ باشگاه وست‌بروموویچ انگلیس با انتقال ماتیوس پریرای برزیلی به الهلال نیز موافقت کرده و حتی گفته می‌شود که قرارداد این انتقال به مبلغ 17 میلیون یورو به امضا رسیده که در ساعات آتی اعلام خواهد شد و یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ لیگ عربستان را رقم می‎زند.

پس از جذب این هافبک بازی‌ساز، الهلال به دنبال امضای قرارداد با خلیفه الدوساری مدافع 22 ساله باشگاه القادسیه عربستان خواهد بود که با مبلغ 10 میلیون ریال سعودی به جمع شاگردان ژاردیم می‌پیوندد. 

با قطعی شدن این دو انتقال، حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فعالیت خودش در نقل و انتقالات تابستانی را به پایان می‌رساند و ماموریت ژاردیم انتخاب 4 بازیکن خارجی نهایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است که باید از بین 7 بازیکن خارجی حاضر در فهرست الهلال انتخاب شوند.

انتهای پیام/