شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح طلبان#مجلس#نماینده مجلس
بعید می‌دانم که لاریجانی بخواهد در مجموعه اصلاح طلبان قرار بگیرد / به زودی شاهد جناح‌بندی‌های تازه‌ای از نیروهای سیاسی کشور خواهیم بود
حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس دهم:

بعید می‌دانم که لاریجانی بخواهد در مجموعه اصلاح طلبان قرار بگیرد / به زودی شاهد جناح‌بندی‌های تازه‌ای از نیروهای سیاسی کشور خواهیم بود

یک نماینده مجلس دهم گفت: بعید می‌دانم که لاریجانی بخواهد در مجموعه اصلاح طلبان قرار بگیرد، زیرا او خودش یک منش و شخصیت مستقل دارد؛ بنابراین معتقدم به نوعی حرکت نخواهد کرد که اصلاح طلبان در جبهه او قرار بگیرند و یا او در جبهه اصلاح طلبان قرار بگیرد.

اعتمادآنلاین| حسین نقوی حسینی، نماینده مجلس دهم با اشاره به احتمال تشکیل حزبی اصلاح طلب توسط علی لاریجانی، گفت: آقای لاریجانی فرد تشکیلاتی و سیاسی است و در عرصه سیاسی فعالیت خواهد داشت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: مشی آقای لاریجانی یک مشی اعتدالی است و نمی‌توان او را منتسب به جریان اصلاح طلب و یا اصولگرا دانست. یعنی هم با اصولگرایان و هم با اصلاح طلبان ارتباط خوبی دارد. البته او ارتباط خوبی با دولت روحانی داشت و حمایت هم کرد از دولت؛ اما من به شخصه مشی اصلاح طلبی از او شاهد نبودم.

 

نقوی حسینی افزود: بعید می‌دانم که لاریجانی بخواهد در مجموعه اصلاح طلبان قرار بگیرد، زیرا او خودش یک منش و شخصیت مستقل دارد؛ بنابراین معتقدم به نوعی حرکت نخواهد کرد که اصلاح طلبان در جبهه او قرار بگیرند و یا او در جبهه اصلاح طلبان قرار بگیرد.

 

نماینده مجلس دهم  در پایان تاکید کرد: البته با روی کار آمدن دولت جدید و رویکرد انتخاباتی اخیر مردم در عرصه سیاسی باید شاهد یک آرایش جدیدی از نیروهای سیاسی باشیم. همانطور که دولت جدید هم  هرگز مدعی اصولگرایی نیست و معتقد بوده که یک جریان انقلابی تحول خواه است، بنابراین با این تحلیل باید شاهد یک جبهه بندی‌های تازه‌ای از نیروهای سیاسی باشیم.