شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی

افشاگری مدیر استقلالی از کمک وزیر جوان به پرسپولیس+بخوانید

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: چرا اسپانسر استقلال ۱۰ میلیارد به پرسپولیس کمک می‌کند و یا آقای آذری جهرمی‌در حساس‌ترین مقاطع به پرسپولیس پول می‌دهد؟

افشاگری مدیر استقلالی از کمک وزیر جوان به پرسپولیس+بخوانید

به گزارش منیبان؛ علی فتح الله زاده با بیان اینکه وزارت ورزش برای پرسپولیس مدیرانی قوی تر از استقلال گذاشت، گفت:«همین امسال استقلال در نیم‌ فصل قاسمی‌نژاد را می‌خواست ولی نتوانست بخرد اما پرسپولیس سه بازیکن خوب در همان مقطع خرید و همه دیدند که امثال ترابی و مغانلو در نیم‌فصل دوم عالی کار کردند و نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشتند. در یک مقطعی شما می‌بینید که اسپانسر استقلال ۱۰ میلیارد به پرسپولیس کمک می‌کند و یا آقای آذری جهرمی‌در حساس‌ترین مقاطع به پرسپولیس پول می‌دهد.»

او ادامه داد:«من نمی‌گویم فقط به این دلایل استقلال قهرمان نشده اما به هر حال مسائل مالی در فوتبال امروز بسیار تاثیرگذار است. باز هم تاکید می‌کنم که خود ما استقلالی‌ها هم مقصریم. در یک مقطعی مدیران استقلال فقط با هم دعوا می‌کردند که این دعواها خیلی به استقلال لطمه زد. مثلاً قبل از فینال جام حذفی سال گذشته. درست در آن مقطع استقلال در ضربات پنالتی پرسپولیس را برده و سرشار از انگیزه بود اما دعواهای مدیریتی باعث شد تا تیم در فینال به تراکتور ببازد و یک جام ارزشمند را از دست بدهد.»