شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیورپول#برزیلی

فابینیو پس از تمدید قرارداد: چیزهای زیادی از کلوپ یاد گرفته‌ام/ تشنه کسب جام‌های بیشتری هستیم


فابینیو پس از تمدید قرارداد: چیزهای زیادی از کلوپ یاد گرفته‌ام/ تشنه کسب جام‌های بیشتری هستیم

هافبک برزیلی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش تشنه کسب جام‌های بیشتری در فصل پیش‌رو هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابینیو که از سال 2018 در عضویت باشگاه لیورپول است و در این مدت به این تیم برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کمک کرده؛ با امضای قرارداد پنج ساله‌ای خود را تا سال 2026 به سرخپوشان مرسی‌ساید متعهد کرد.

این هافبک دفاعی برزیلی پس از تمدید قرارداد به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: خوشحالم که قرارداد جدیدی را با لیورپول امضا کردم. از همان آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد من واقعاً نسبت به این قضیه نظر مثبتی داشتم چون این همان چیزی بود که می‌خواستم، اینکه در باشگاه بمانم و به بازی در لیورپول ادامه دهم. حالا امضای قرارداد شکل رسمی به خود گرفت و از این بابت واقعاً خوشحالم.

وی افزود: بابت سه فصل اخیر حضورم در لیورپول واقعاً خوشحالم. من چیزهای زیادی از کار با یورگن کلوپ، کادرفنی‌اش و هم‌تیمی‌هایم یاد گرفته‌ام. ما در کنار هم به دستاوردهایی رسیدیم و از دید من این بهترین جا برای بودن، بهترین جا برای رشد کردن و بهترین جا برای ادامه یادگیری از کادرفنی و این بازیکنان است. امیدوارم در کنار هم به دستاوردهای خوب دیگری برسیم.

فابینیوی 27 ساله که از زمان پیوستنش به لیورپول تاکنون در 122 بازی برای این تیم به میدان رفته، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: کلوپ و کادرفنی‌اش ما را برای رسیدن به این دستاوردها به جلو هل می‌دهند چون به ظرفیت و کیفیت ما واقف هستند. به شخصه می‌‌توانم بگویم که می‌خواهم برای تیم بهترین باشم. می‌خواهم بازیکن مهمی برای تیم باشم، نه‌تنها یک بازیکن مهم بلکه یک رهبر خوب هم باشم. می‌خواهم از این بازیکنان و از این کادرفنی یاد بگیرم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم.

این هافبک برزیلی که توانایی بازی در پست دفاع را هم دارد، در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم که با این بازیکنان می‌توانیم تا مراحل پایانی مسابقات مختلف پیشروی کنیم. سال پیش ما جامی به دست نیاوردیم، از این‌رو فکر می‌کنم هم ما این فصل تشنه کسب جام‌های قهرمانی بیشتری هستیم و اینکه هواداران‌مان را خوشحال نگه داریم. امیدوارم فصل جدید موفق به انجام این کار شویم.

انتهای پیام/