اعلام آمادگی مجلس برای کمک به دولت رئیسی در راستای ایجاد تحول

 حجت‌الاسلام علی‌رضا سلیمی اظهار کرد: آقای رئیسی در مراسم تنفیذ حکم‌اش توسط مقام معظم رهبری اولویت‌های دولت را بیان کرد و به مطالب خوبی در این زمینه اشاره کرد اگر همین‌ها مدنظر دولت قرار گیرد تحول جدی را ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان این‌که رویکرد دولت سید ابراهیم رئیسی باید رویکرد تحولی باشد، یادآور شد: مهار تورم از مواردی است که ایشان به آن اشاره کرد و دولت آقای رئیسی باید آن را مورد توجه قرار دهد نکته‌ای دیگر مهار غول نقدینگی است که در دو حوزه قبل افزایش وحشتناکی داشته، رها بوده و سیلی را به راه انداخته که نیازمند مدیریت است همچنین معیشت و اقتصاد خانواده و زیرساخت‌هایی که نابود شده باید مورد توجه جدی باشد.

سلیمی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی آقای رئیسی گفت که اقتصاد کشور را شرطی نمی‌کنیم و در عین حال ابایی از گفت‌وگو با برخی کشورها نداریم این مطلب بسیار مهمی بود چرا که ایراد دوره قبل شرطی شدن اقتصاد بود که آسیب زیادی به کشور وارد کرد. موضوع اشتغال هم از اولویت‌های مهم بود که در صحبت‌های آقای رئیسی بیان شد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم تحول در دوره ایشان را به سرعت شاهد باشیم و از وضع بغرنج هشت سال گذشته خارج شویم. مجلس شورای اسلامی هم در عین استقلال آماده کمک به دولت تا کشور به آرامشی در حوزه اقتصاد و سایر بخش‌ها برسد البته این‌که ما آماده کمک هستیم به این معنا نیست که استقلال‌مان را از دست بدهیم و وکیل‌الدوله شویم.