شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#نتایج

کامالا هریس یک فاجعه کامل به عنوان معاون رئیس جمهور


کامالا هریس یک فاجعه کامل به عنوان معاون رئیس جمهور

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد میزان رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد کامالا هریس معاون رئیس جمهور این کشور به شدت کاهش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، افت شدید رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد کامالا هریس معاون رئیس جمهور ایالات متحده در تازه ترین نظرسنجی انجام شده در حالی است که وی تصور می کرد می تواند یک همکار و شریک کامل برای بایدن باشد.

 

بر اساس این گزارش، نظرسنجی موسسه Real Clear Politics حاکی است میزان محبوبیت کامالا هریس حتی از جو بایدن نیز کمتر بوده است. میزان نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد هریس به بیش از 46 درصد رسیده است و این رقم برای بایدن به 43 درصد می رسد.

نظرسنجی مشترک اکونومیست-یوگاو نیز نشان می دهد میزان نارضایتی شهروندان آمریکایی از عملکرد هریس به بیش از 48 درصد رسیده است.

به اعتقاد برخی استراتژیست های حزب دموکرات، کامالا هریس اکنون به یک فاجعه کامل برای این حزب تبدیل شده است. این در حالی است که میزان نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد مایک پنس معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا در زمانی که بر سر کار بود به 41.9 درصد رسیده بود.

نظرسنجی دیگری که توسط موسسه Trafalgar Group انجام شده نیز نشان می دهد بیش از 58.6 درصد آمریکایی‌ها اصلا مطمئن نیستند که کامالا هریس برای رئیس جمهور شدن آماده باشد.

انتهای پیام/